Mijn Klacht:
Zo te zien ben ik niet de enige die mijn beklaag wilt doen over de LOI. Bizar hoeveel klachten er zijn over de service!!
Op 17 augustus heb ik examen Middle Management en Bedrijfsvoering gedaan bij de Nederlandse Associatie voor Examinering. Dit examen heb ik met een voldoende afgesloten en heb ik een certificaat gekregen van de Nederlandse Associatie voor Examinering.
Aangezien ik maar geen verandering zag bij mijn examenoverzicht, ben ik zelf maar gaan bellen en gaan mailen. 26-9 Kreeg ik een mail dat ze niet kunnen zien dat ik heb deelgenomen aan dit examen. Ik moest een scan maken van mijn certificaat en deze doorsturen. Dit heb ik gedaan op 28-9 en een mail gekregen dat ik uiterlijk 3-10 antwoord zou krijgen. Op 3-10 krijg ik een mail dat deze wordt uitgezet naar de desbetreffende afdeling en dat ik binnen 10 werkdagen antwoord zou krijgen. Op 10-10 krijg ik verontschuldigen dat de mail niet op tijd beantwoord kan worden. Vervolgens heb ik op 13-10 aan de telefoon gehangen met Miranda Spruit, omdat ik nog veeeeel meer klachten had en nergens uit kwam. Miranda heeft mij ONWIJS goed geholpen, want zij heeft in 1 keer 3 vragen beantwoord, waar ik inmiddels al langer dan twee weken mee bezig was om uit te zoeken. Miranda kwam er bijvoorbeeld achter dat ik helemaal was vergeten om een bijlage bij de mail te doen, waar mijn certificaat in moest zitten. Ik krijg dus een mail terug dat mijn mail goed in ontvangst wordt genomen en dat dit vervolgens naar de desbetreffende afdeling wordt gestuurd, terwijl er helemaal geen bijlage in mijn email zat!!!!! Dit heb ik dus alsnog gedaan en gelijk heel netjes een email van Miranda terug gekregen dat mijn certificaat is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Dit was op 13-10. Ik heb nu op 3-11 opnieuw een email gestuurd dat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen. Dan krijg je een email dat je bericht in ontvangst is genomen en dat ik uiterlijk op 8-11 antwoord terug krijg. Vervolgens is het 8-11 en krijg ik WEEER geen antwoord! Stuur ik dus weer een email dat ik geen antwoord heb gekregen, krijg je weer zo’n leuke email dat je bericht in ontvangst is genomen en dat je uiterlijk op 14-11 antwoord zou krijgen. Nou 3 keer raden, het is inmiddels 16-11 en ik heb nog steeds niks van jullie vernomen. Dan bel ik de klantenservice maar weer en dan krijg ik voor de zoveelste keer te horen dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik dan maar een klacht moet insturen? Bij deze!! Inmiddels heb ik donderdag 17-11 een mail gekregen dat ze bezig zijn met mijn certificaat. Jullie geven aan dat er examen gedaan moet worden bij Nemas Instituut. Dan zou je zeggen dat jullie zo’n certificaat al vaker hebben gezien, dus dat het heel simpel is om iemand vervolgens vrijstelling te geven?
Als ik toch met een klacht bezig ben, wil ik gelijk al mijn beklaag over LOI bij jullie kwijt. Iedere keer als ik mijn vraag stel bij een docent, dan moet ik de klantenservice bellen. Ik heb dus begrepen van een LOI medewerker dat docenten sowieso geen inhoudelijke informatie mogen geven. Ik kies voor een volledige thuisstudie, waar je contact kan hebben met je docent, ideaal! Als ik dus een vraag heb over de stof, dan ga je ervan uit dat je goed wordt geholpen. Nou nee dus, want de docent mag geen informatie geven. Hoe kan dit nou????? Ik snap heel goed dat er geen informatie gegeven mag worden over een examen, maar informatie over de stof????
Kan je iets niet vinden in het leerpad van de desbetreffende docent, moet je de klantenservice bellen. Kan je een bestand niet openen, moet je de klantenservice bellen. Weet je niet waar je de leerdoelen van een bepaalde module kan vinden, moet je de klantenservice bellen.
Van het vak Beschrijven en Beheersen van processen, moest ik allemaal inzendopgaves maken. Ik vraag of ik ook nog iets anders moet doen voor dit vak, MOET IK DE KLANTENSERVICE bellen!
Mijn belkosten lopen aardig op, aangezien ik iedere keer naar de LOI moet bellen. Iedere keer weer hetzelfde verhaal uitleggen, omdat je iedere keer weer een ander persoon aan de telefoon krijgt.
Ik ga ervan uit dat er iets geregeld wordt na deze klacht. Ik heb inmiddels enorm veel studievertraging opgelopen door deze geintjes van de LOI. Onzekerheid tot de maximum, omdat ik iedere keer maar moet afwachten of moet bellen. Ik hoor graag van jullie en ik hoop dat jullie met een goede oplossing komen.
Cursistennummer: 116116293
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als er een passende oplossing wordt gevonden.
