Klacht: Service van niks.

Sharon Bode op 20 november 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo te zien ben ik niet de enige die mijn beklaag wilt doen over de LOI. Bizar hoeveel klachten er zijn over de service!!
Op 17 augustus heb ik examen Middle Management en Bedrijfsvoering gedaan bij de Nederlandse Associatie voor Examinering. Dit examen heb ik met een voldoende afgesloten en heb ik een certificaat gekregen van de Nederlandse Associatie voor Examinering.
Aangezien ik maar geen verandering zag bij mijn examenoverzicht, ben ik zelf maar gaan bellen en gaan mailen. 26-9 Kreeg ik een mail dat ze niet kunnen zien dat ik heb deelgenomen aan dit examen. Ik moest een scan maken van mijn certificaat en deze doorsturen. Dit heb ik gedaan op 28-9 en een mail gekregen dat ik uiterlijk 3-10 antwoord zou krijgen. Op 3-10 krijg ik een mail dat deze wordt uitgezet naar de desbetreffende afdeling en dat ik binnen 10 werkdagen antwoord zou krijgen. Op 10-10 krijg ik verontschuldigen dat de mail niet op tijd beantwoord kan worden. Vervolgens heb ik op 13-10 aan de telefoon gehangen met Miranda Spruit, omdat ik nog veeeeel meer klachten had en nergens uit kwam. Miranda heeft mij ONWIJS goed geholpen, want zij heeft in 1 keer 3 vragen beantwoord, waar ik inmiddels al langer dan twee weken mee bezig was om uit te zoeken. Miranda kwam er bijvoorbeeld achter dat ik helemaal was vergeten om een bijlage bij de mail te doen, waar mijn certificaat in moest zitten. Ik krijg dus een mail terug dat mijn mail goed in ontvangst wordt genomen en dat dit vervolgens naar de desbetreffende afdeling wordt gestuurd, terwijl er helemaal geen bijlage in mijn email zat!!!!! Dit heb ik dus alsnog gedaan en gelijk heel netjes een email van Miranda terug gekregen dat mijn certificaat is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Dit was op 13-10. Ik heb nu op 3-11 opnieuw een email gestuurd dat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen. Dan krijg je een email dat je bericht in ontvangst is genomen en dat ik uiterlijk op 8-11 antwoord terug krijg. Vervolgens is het 8-11 en krijg ik WEEER geen antwoord! Stuur ik dus weer een email dat ik geen antwoord heb gekregen, krijg je weer zo’n leuke email dat je bericht in ontvangst is genomen en dat je uiterlijk op 14-11 antwoord zou krijgen. Nou 3 keer raden, het is inmiddels 16-11 en ik heb nog steeds niks van jullie vernomen. Dan bel ik de klantenservice maar weer en dan krijg ik voor de zoveelste keer te horen dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik dan maar een klacht moet insturen? Bij deze!! Inmiddels heb ik donderdag 17-11 een mail gekregen dat ze bezig zijn met mijn certificaat. Jullie geven aan dat er examen gedaan moet worden bij Nemas Instituut. Dan zou je zeggen dat jullie zo’n certificaat al vaker hebben gezien, dus dat het heel simpel is om iemand vervolgens vrijstelling te geven?
Als ik toch met een klacht bezig ben, wil ik gelijk al mijn beklaag over LOI bij jullie kwijt. Iedere keer als ik mijn vraag stel bij een docent, dan moet ik de klantenservice bellen. Ik heb dus begrepen van een LOI medewerker dat docenten sowieso geen inhoudelijke informatie mogen geven. Ik kies voor een volledige thuisstudie, waar je contact kan hebben met je docent, ideaal! Als ik dus een vraag heb over de stof, dan ga je ervan uit dat je goed wordt geholpen. Nou nee dus, want de docent mag geen informatie geven. Hoe kan dit nou????? Ik snap heel goed dat er geen informatie gegeven mag worden over een examen, maar informatie over de stof????
Kan je iets niet vinden in het leerpad van de desbetreffende docent, moet je de klantenservice bellen. Kan je een bestand niet openen, moet je de klantenservice bellen. Weet je niet waar je de leerdoelen van een bepaalde module kan vinden, moet je de klantenservice bellen.
Van het vak Beschrijven en Beheersen van processen, moest ik allemaal inzendopgaves maken. Ik vraag of ik ook nog iets anders moet doen voor dit vak, MOET IK DE KLANTENSERVICE bellen!
Mijn belkosten lopen aardig op, aangezien ik iedere keer naar de LOI moet bellen. Iedere keer weer hetzelfde verhaal uitleggen, omdat je iedere keer weer een ander persoon aan de telefoon krijgt.
Ik ga ervan uit dat er iets geregeld wordt na deze klacht. Ik heb inmiddels enorm veel studievertraging opgelopen door deze geintjes van de LOI. Onzekerheid tot de maximum, omdat ik iedere keer maar moet afwachten of moet bellen. Ik hoor graag van jullie en ik hoop dat jullie met een goede oplossing komen.
Cursistennummer: 116116293

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er een passende oplossing wordt gevonden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

8 jaren geleden - Beste Sharon, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik heb je aangegeven dat je behaalde certificaat voor de module Middle Management en Bedrijfsvoering bij de juiste afdeling ligt voor verwerking van de vrijstelling. Onze welgemeende excuses dat dit zo lang heeft geduurd. Ik heb naar aanleiding van ons gesprek contact opgenomen met ons examenbureau omdat jij aangaf dat je nergens kon vinden dat wij het certificaat moesten ontvangen om de vrijstelling te kunnen toekennen. Dit staat echter wel vermeld op de LOI Campus bij de exameninformatie van deze module. Dit neemt niet weg dat wij vanaf het moment dat je het certificaat hebt opgestuurd sneller hadden moeten constateren dat er geen bijlage in de e-mail zat. Onze welgemeende excuses dat wij hier niet direct op hebben gereageerd. We zullen nu zo spoedig mogelijk het certificaat verwerken en de vrijstelling toekennen en op de Campus vermelden. Ik hou het voor je in de gaten. Daarnaast kun je de docenten benaderen wanneer je inhoudelijke vragen hebt over de leerstof. Wanneer er links op de Campus niet werken of je kunt bepaalde bijlagen of opdrachten niet vinden of openen dan kun je de klantenservice hierover bellen of e-mailen. Ik heb je aan de telefoon een e-mailadres gegevens waar je deze vragen naartoe kunt sturen. Voor wat betreft de opdracht 410H15(V2) heb ik een verzoek gestuurd naar de betreffende afdeling om de link behorende bij vraag 5E zo spoedig mogelijk in orde te maken. Ook dit hou ik voor je in de gaten. Daarnaast heb ik Miranda gesproken en zij wil je bedanken voor het compliment dat je haar hebt gegeven. Zodra er meer bekend is over het certificaat en/of de inzendopgave laat ik het je weten. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Bericht van LOI

8 jaren geleden - Beste Sharon, Hierbij kan ik je alvast informeren dat de link behorend tot vraag 5E van inzendopgave 410H15 inmiddels is vervangen. Mocht je toch nog problemen ervaren tijdens het gebruik van de link, verneem ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 november 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sharon,

De vrijstelling voor Middle Management en Bedrijfsvoering is verwerkt in ons systeem en is ook voor jou zichtbaar op de Campus als vrijstelling.

Ook hebben wij de link behorende bij inzendopgave 410H15 vraag 5E vervangen. Dit heeft mijn collega je vorige week ook aangegeven.

Hopende hiermee je klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,
Patricia
Namens LOI Webcare

Sharon Bode

Heeft op 01 december 2016 om 17:11 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Als ik vanaf augustus aan het wachten ben op antwoord en het loopt allemaal zo hoe het nu is gelopen, vind ik dit geen passende oplossing. Prima dat het nu ineens wel in een week geregeld kan worden, maar dat neemt niet weg dat ik al onwijs lang heb gewacht, onwijs veel tijd kwijt ben geweest met het heen en weer mailen en bellen. Een simpele excuses op een ansichtkaart vind ik niet genoeg.
Ik werk in de horeca en als ik de gasten een ansichtkaart zou geven als ze niet tevreden zijn dan lachen ze me keihard uit denk ik.

Bericht van LOI

8 jaren geleden - Beste Sharon, Uiteraard vinden wij het erg jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing. Wij horen graag de ideeën, feedback en reacties van onze studenten. Zij zijn immers degenen die beste kunnen benoemen tegen welke problemen zij aanlopen of welke verbeteringen gewenst zijn. Graag vernemen wij van jou welke oplossing je graag had willen zien, zodat wij onze dienstverlening daar op wellicht kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Thirza Namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - In principe is er nu geen compensatie gegeven. Na al het lange wachten en extra kosten gemaakt zou ik een compensatie als extra studietijd wel waarderen.

Bericht van LOI

8 jaren geleden - Beste Sharon, We hebben je per e-mail een bericht gezonden met betrekking tot je serviceduur. Graag verwijs ik je naar het e-mailbericht voor meer informatie. Wij wensen je voor nu veel succes met het vervolg van je opleiding! Met vriendelijke groet, Thirza Namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door