Klacht: Procedure na examen

op 12 januari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23-11-2018 voor de 3e keer examen bedrijfsadministratie in Rotterdam gedaan. Vandaag is het 12-01-2019. Ik had vorige week de klantenservice aan de telefoon (al lange tijd slecht bereikbaar). Wachttijd voor uitslag communiceren aan de student is 10 tot 12 weken. Waarom zo lang? Deze wachttijd leidt in mijn geval voor vertraging van de studie.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als examenresultaat - zeker bij online examens (bij Examen Center in R'dam) - binnen 4 weken schriftelijk gemeld wordt aan de student.

Bereikbaarheid klantenservice: binnen 1 minuut een medewerker aan de telefoon. Lange wachttijden leiden ook tot vertraging, frustratie, vaak verspilling van tijd en meer telefoonkosten van studenten. Kan toch niet de bedoeling zijn van een KLANTENSERVICE!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Dee R, Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je tweemaal dezelfde klacht hebt ingestuurd. Ik heb je klacht met referentienummer 768533 in behandeling genomen. Wij zullen een en ander voor je nagaan en je hierover zo spoedig mogelijk een terugkoppeling geven. Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen. Met vriendelijke groet, Nanda, LOI Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 15 januari 2019 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dee R,

Bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je tweemaal dezelfde klacht hebt ingestuurd. Ik heb je klacht met referentienummer 768533 in behandeling genomen.

Wij zullen een en ander voor je nagaan en je hierover zo spoedig mogelijk een terugkoppeling geven.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Met vriendelijke groet,

Nanda, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dee R