Klacht: Opdrachten worden niet nagekeken en lang wachten op vrijstellingsverzoek

Christine van der Laan op 05 juli 2023 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb meerdere klachten over de LOI. Ik wacht al meer dan 10 weken op de uitslag van een vrijstellingsverzoek voor een module. Ondertussen de module maar gaan doen, maar vervolgens wacht ik al meer dan 7 weken totdat de opdrachten nagekeken worden. Het lijkt of er geen docent gekoppeld is. Al meerdere keren met de LOI gebeld, waar je vervolgens zomaar een uur aan de telefoon zit. Ze beloven er spoed achter te zetten, maar er gebeurt niets. Het is de laatste module voordat ik kan afstuderen, zeer frustrerend.

Snel uitslag vrijstellingsverzoek en nakijken van mijn inzendopgaven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 juli 2023 om 15:33 geantwoord

Beste Christine,
Zojuist heb ik je telefonisch gesproken. Zoals beloofd ga ik voor je aan de slag om de vrijstelling verwerkt te hebben en de opdracht nagekeken.
Mark, LOI Webcare

Christine van der Laan

Heeft op 12 juli 2023 om 17:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ondertussen zijn we weer een week verder, maar nog steeds heb ik geen uitslag van het vrijstellingsverzoek en zijn de opdrachten niet nagekeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Christine van der Laan