Klacht: Nog steeds geen antwoord of uitslag van examen.

Flavor op 30 januari 2025 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Circa 10 dagen geleden heb ik hier een klacht gemeld over een afgelegd examen, waar ik helaas nog steeds geen uitslag van heb.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk een reactie vanuit de LOI met meer duidelijkheid over de reeds vermelde klacht en uitslag. Dat zou ik enorm waarderen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste, Bedankt voor uw bericht. Het is begrijpelijk dat u graag uw uitslag wilt ontvangen en het is erg vervelend voor u dat er hierin vertraging is gekomen. Ik heb u zojuist een e-mail verstuurd over dit onderwerp. Als u het goed vindt laat ik deze klacht niet openstaan. Uw vorige klacht over dit onderwerp staat nog open. Ik wens u een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Wouter, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Flavor

3 weken geleden - Inmiddels is het 26.2.25 (bijna een maand geleden), en heb nog steeds geen uitslag. Ik vraag mij af wat hier de oorzaak van is.

LOI

Heeft op 27 februari 2025 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Flavor,

Vervelend om te vernemen dat je geen uitslag hebt ontvangen. Uw zaak staat in behandeling. Wij hopen u binnenkort de uitslag te kunnen melden. Onze welgemeende excuses voor de lange wachttijd.

Met vriendelijke groet,
Sandra, Webcare LOI

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flavor

Heeft op 17 maart 2025 om 19:37 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Heel betreurend dat ik bijna 5 hele maanden moet wachten op de uitslag van een examen, terwijl de normale wachttijd 5-6 weken is. Ik heb hen al meerdere keren benaderd (zelfs via de klantenservice op het LOI campus zelf), maar helaas nog steeds niet de gewenste oplossing.

Bericht van LOI

1 dag geleden - Beste Flavor, Onze welgemeende excuses voor de lange wachttijd. Ik heb je een e- mail gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Sandra, Webcare LOI

Alle klachten die gemeld zijn door Flavor