Mijn Klacht:
Op 30 april 2018 heb ik een vrijstellingsverzoek in gediend. Een medewerkster Ada Brouwer stuurde mij netjes een mail met het verzoek nog een aantal stukken naar de LOI te mail. Dat heb ik gedaan op 13-05-2018. Op 17-05-2018 ontvang ik het bericht van Marja Bekooy dat mijn dossier vrijstellingsverzoek is doorgestuurd naar de vrijstellingscommissie.
Vier weken later neem ik telefonisch contract op met de LOI omdat ik nog niets vernomen. Het duurt enorm lang voordat ik iemand te spreken krijg, terwijl ik de eerst wachtende ben. Dan krijg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. Ik vraag hem naar de status van mijn vrijstellingsverzoek. Tot mijn verbazing verteld hij dat de LOI nog wacht op stukken en dat hij niet kan terugvinden dat mijn vrijstellingsverzoek is doorgestuurd naar de vrijstellingscommissie. Hij gaat navraag doen bij een collega. Dan krijg ik te horen dat het nog 2 weken duurt. Als ik hem vraag of alles is doorgestuurd naar de vrijstellingscommissie kan hij mij niet overtuigen dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd.
Een aantal dagen later stuur ik een mail naar de medewerkster die mij op 17-05-2018 bevestigd dat alles is doorgestuurd naar de vrijstellingscommissie. Helaas heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Omdat het bedrag voor het vrijstellingsverzoek dit weekend nog niet is afgeschreven dacht ik nog eens te gaan bellen. Maar toen ik kreeg te horen dat er nog 6 wachtende voor mij waren en ik al ruim een half uur aan het wachten was, dacht ik zo lang blijf ik niet in de wacht meer staan.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht binnen een korte termijn een beslissing te mogen ontvangen van de LOI op mijn vrijstellingsverzoek. Daarnaast heb ik het dringende verzoek om mijn verzoek op adequate wijze te beoordelen en niet af te raffelen.
Over de opleidingen van de LOI ben ik zeer tevreden. Maar aan de dienstverlening daar schort heel wat aan. Als onderwijsinstelling heb je je ook aan plichten te houden. Afspraak is afspraak.
