Klacht: LOI webdesign

op 11 februari 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Sinds 28 november 2012 stel ik al een vraag over incorrect cursusmateriaal waardoor ik niet verder kan met mijn cursus webdesign. Dat ligt aan cursusmateriaal dat incorrect is. Gedurende twee maanden ben ik aan het lijntje gehouden en werd ik niet geholpen: ik heb al twee nieuwe docenten gehad die ook niet weten hoe ik verder moet, telkens dagen wachten op een antwoord. Ook wordt niet ingegaan op de vragen die ik stel, ik krijg een standaardmailtje of simpelweg weer een nieuwe docent. Telkens vroeg ik om eens te kijken in mijn inzendingen zodat ze kunnen zien wat er fout gaat, dat hebben ze nooit willen doen. In januari (na 2 maanden vragen om een oplossing) heb ik een klacht ingediend bij het LOI en om mijn geld terug gevraagd. Nu krijg ik op 11 februari (na wéér een maand wachten) wéér een nieuwe docent aangeboden. Op de vraag om geld terug zijn ze niet eens ingegaan! Ik ben er helemaal uit met die cursus, dus ik hoef echt geen nieuwe docent meer, maar mijn geld terug! Wat een verschrikkelijk slechte service!

Volledig cursusgeld terug. Nooit meer LOI voor mij!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Rdede

6 jaren geleden - Op 22 april is me door LOI aangeboden het volledige cursusgeld terug te storten. Ik ben daarop ingegaan, helaas is er nog niks betaald. De klacht is dus nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Rdede