Klacht: Klachten

op 16 augustus 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik doe de doktersassistente opleiding bij de loi.Eerder begonnen bij een andere school daar niet af kunen maken wegens omstandighede. Het begint wat traag nog steeds door omstandigheden. Moest nog 3 examens doen, 2 snel gehaald en met 1 had ik wat moeite. Aan het begin had ik gevraagd of ik ook de praktijkdagen moest volgen van medisch technische handelingen. Het antwoord: nee hoeft niet aangezien uw vorige opleiding. Later examen gehaald en ik kreeg maar geen certificaat. Ik gebeld,bleek ik toch de praktijk te moeten volgen. Klacht ingdiend, kreeg echt geen vrijstelling. Uiteindelijk te laat opgegeven door de loi voor de lessen waardoor ik de 1ste les mis. Als ik niet regelmatig had gebeld had ik pas in de volgende periode kunnen gaa. De leraar daar zei ook dat het slecht wordt geregeld.Nu had ik alle lessen gehad en kreeg ik mn certificaat. Ik dacht mooi nu ben ik klaar. Diploma aanvragen. Blijkt ook weer moeilijk te gaan,moest via de campus. Ik gebeld of dat ook anders kon en blijkt de dame bij de toetsingscommisie kan dit wel doen. Er moest wel veel papierwerk ingevuld worden, ik moest 6 weken wachten. Ik braaf wachten,geen diploma. Weer gebeld, nogmaals zou het geregeld worden en weer geen diploma. Toen heb ik een klacht ingediend bij de loi en daarna kreeg ik te horen dat ik ineens toch nog stage lopen,maatschappijleer, nederlands en rekenen moet doen omdat de regels aangepast zijn en mijn inschrijving verliep dus daarom moest ik ook rekenen en nederlands doen. Ik vind het een schande dat dit zomaar kan.Ik moet bijna een half jaar wachten op dit antwoord. Terwijl de toetsingscommissie zelf telefonisch heeft toegezegd dat ik alleen nog maar die praktijkdagen moest volgen.Steeds lopen dingen niet juist! Ik ben nog steeds in discussie hierover en het enige wat ik krijg van hun is korting op het inschrijvings geld. Ik werk al 10 jaar op een polikliniek.

Ondertussen weer contact gehad met de loi. Ze zijn gelukkig met een wat andere oplossing gekomen. Niet de oplossing die ik wilde, maar het is beter gergeld dan voorheen.
Nu hoef ik de examens rekenen en nederlands alleen bij te wonen. Er komt iemand langs op mn werkplek. Het enige wat ik wel moet doen is het examen Maatschappijleer, wat helaas wel bestaat uit 2 examens

Diploma afgeven. Geen stage,maatschappijleer, nederlands en rekenen.

Uiteindelijk ga ik hier maar mee akkoord, want de oplossing die ik wilde ga ik nooit krijgen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Joy25