Klacht: Klacht over opleiding en dienstverlening

SimonevandenHurk op 04 december 2024 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 juni 2021 heb ik €4.934,74 betaald voor de klassikale opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang. Tot mijn grote teleurstelling bleek ik geen verlenging te kunnen aanvragen omdat LOI besloot een nieuwe campus te ontwikkelen. Hierdoor werd ik genoodzaakt een nieuwe opleiding af te sluiten, wat nog eens €2.690,00 kostte. Dit brengt mijn totale kosten voor deze opleiding op maar liefst €8.027,74.

Vanaf het begin heb ik ervaren dat ik niet gehoord en niet gezien word. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik ontevreden ben over de gang van zaken, maar mijn klachten en zorgen werden nauwelijks serieus genomen.

Daarnaast vond ik het zeer onredelijk dat ik geen vrijstelling kreeg voor het vak Pedagogiek, terwijl er niets veranderd was in de leerstof of de beoordeling. Pas na veel aandringen en via mijn stagebegeleider van LOI heb ik uiteindelijk vrijstelling gekregen. Dit had in mijn ogen veel eerder en zonder deze rompslomp geregeld kunnen worden.

Ook de klassikale lessen stelden weinig voor. In totaal heb ik slechts zes lessen gehad, wat ik voor het betaalde bedrag zeer beperkt vind. Daarbij bleek het onmogelijk om extra lessen aan te vragen, zelfs wanneer dit nodig was. Het verkrijgen van een reactie van LOI is eveneens problematisch. Het duurt vaak erg lang om een antwoord te ontvangen, en soms blijft een reactie volledig uit.

Ik voel me uiterst teleurgesteld in de kwaliteit van de opleiding, de klassikale begeleiding en de klantenservice. Ik verzoek LOI dan ook dringend om deze zaak serieus te nemen en mij een passende oplossing aan te bieden, zoals een compensatie voor de geleden schade en het gebrek aan kwaliteit in zowel de lessen als de begeleiding.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek LOI dan ook dringend om deze zaak serieus te nemen en mij een passende oplossing aan te bieden, zoals een compensatie voor de geleden schade en het gebrek aan kwaliteit in zowel de lessen als de begeleiding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van LOI

3 maanden geleden - Beste mevrouw Hurk, Wij begrijpen dat u gefrustreerd bent over uw communicatie met de LOI en de kwaliteit van de opleiding. Wij hebben uw klacht onder de aandacht gebracht van ons klachtenteam, en zij zullen spoedig contact met u opnemen om samen met u tot een passende oplossing te komen. Wij wensen u een prettige dag, Met vriendelijke groet, Ivonne, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht SimonevandenHurk

3 maanden geleden - Beste Ivonne, Bedankt voor je reactie. Ik wacht het contact af voor een passende oplossing. Groet, S. van den Hurk

Reactie van de melder van de klacht SimonevandenHurk

2 maanden geleden - Helaas nog steeds geen reactie ontvangen vanuit LOI. Ik verwacht spoedig een reactie anders ga ik andere stappen ondernemen. Groet, S. van den Hurk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

LOI

Heeft op 02 januari 2025 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Simone,

Vervelend om te vernemen dat je niets hebt vernomen wat betreft je klacht. Ik heb even meegekeken en heb geconstateerd dat je klacht in behandeling is genomen. Wij vragen nog even om je geduld.

Met vriendelijke groet,
Sandra, Webcare LOI

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht SimonevandenHurk

2 maanden geleden - Klacht staat als opgelost maar is nog verre van opgelost. Ik heb al heel veel geduld moeten hebben met LOI en die begint nu toch wel een beetje op te raken.

SimonevandenHurk

Heeft op 02 januari 2025 om 10:29 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Hoewel de klacht volgens LOI als opgelost wordt beschouwd, ervaar ik dat dit verre van het geval is.

Ik heb tot nu toe veel geduld getoond, maar helaas begint dat nu wel echt op te raken. Ik verzoek LOI met klem om dit probleem zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen.

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Simone, Mijn excuses dat ik u niet eerder heb beantwoord. Vanwege de feestdagen kan de afhandeling ervan enkele dagen langer duren. Ik heb zojuist een e-mail naar u verstuurd met ons besluit over uw klacht. Ik wens een fijne dag toe vandaag. Met vriendelijke groet, Wouter, Team Studentbeleving

Alle klachten die gemeld zijn door SimonevandenHurk