Mijn Klacht:
Op 10 juni 2021 heb ik €4.934,74 betaald voor de klassikale opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang. Tot mijn grote teleurstelling bleek ik geen verlenging te kunnen aanvragen omdat LOI besloot een nieuwe campus te ontwikkelen. Hierdoor werd ik genoodzaakt een nieuwe opleiding af te sluiten, wat nog eens €2.690,00 kostte. Dit brengt mijn totale kosten voor deze opleiding op maar liefst €8.027,74.
Vanaf het begin heb ik ervaren dat ik niet gehoord en niet gezien word. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik ontevreden ben over de gang van zaken, maar mijn klachten en zorgen werden nauwelijks serieus genomen.
Daarnaast vond ik het zeer onredelijk dat ik geen vrijstelling kreeg voor het vak Pedagogiek, terwijl er niets veranderd was in de leerstof of de beoordeling. Pas na veel aandringen en via mijn stagebegeleider van LOI heb ik uiteindelijk vrijstelling gekregen. Dit had in mijn ogen veel eerder en zonder deze rompslomp geregeld kunnen worden.
Ook de klassikale lessen stelden weinig voor. In totaal heb ik slechts zes lessen gehad, wat ik voor het betaalde bedrag zeer beperkt vind. Daarbij bleek het onmogelijk om extra lessen aan te vragen, zelfs wanneer dit nodig was. Het verkrijgen van een reactie van LOI is eveneens problematisch. Het duurt vaak erg lang om een antwoord te ontvangen, en soms blijft een reactie volledig uit.
Ik voel me uiterst teleurgesteld in de kwaliteit van de opleiding, de klassikale begeleiding en de klantenservice. Ik verzoek LOI dan ook dringend om deze zaak serieus te nemen en mij een passende oplossing aan te bieden, zoals een compensatie voor de geleden schade en het gebrek aan kwaliteit in zowel de lessen als de begeleiding.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek LOI dan ook dringend om deze zaak serieus te nemen en mij een passende oplossing aan te bieden, zoals een compensatie voor de geleden schade en het gebrek aan kwaliteit in zowel de lessen als de begeleiding.
