Klacht: klacht opgelost…

op 14 februari 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend over de vrijstellingen bij de loi. Nu kreeg ik een mailtje dat de klacht is opgelost. Echter ik heb niks meer van de LOI gehoord. Ik vraag me af wat er is opgelost.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen oplossing gehoord. Noch is er enig ander contact geweest met de LOI

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LOI beoordeeld.

Bericht van LOI

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Hoebee,Wij hebben uw bericht met belangstelling gelezen en willen u graag verder informeren.Wij hebben u op 15 januari jongstleden geinformeerd over uw vrijstellingsverzoek. Hierbij hebben wij u ook verzocht de nog benodigde documenten aan ons toe te zenden. Dit is tot op heden niet gebeurd. Wegens het uitblijven van een reactie is uw klacht gesloten.Wij waarderen de moeite die u genomen hebt om ons te informeren.Hierdoor is de LOI in staat om haar producten en/of dienstverlening te verbeteren waar mogelijk.Met vriendelijke groet,Leidse Onderwijsinstellingen Afdeling Webcare

Reactie van de melder van de klacht els12

6 jaren geleden - Ik had al een hele lading diploma's ingestuurd (Hbo diploma'. Dit was niet voldoende.Er moest nog een havo cijferlijst komen.) Toen ik aangaf dat het nivo met een hbo diploma de havo cijferlijst overstijgt, vroeg ik naar de criteria voor vrijstelling. Ik had dit verzoek gedaan om duidelijk te krijgen wat de LOI dan wilde weten. Dit kon de medewerker mij niet duidelijk maken, want ze waren daarin afhankelijk van overheidsbeleid en dat veranderd pr week, aldus de medewerker.Bijzonder is dat ik op 21 januari een klacht indien terwijl de LOI aangeeft 15 januari al uitleg te hebben gegeven. Daaruit blijkt wederom dat de uitleg onvoldoende is en ik nog steeds niet weet welke criteria de LOI hanteert.Wederom vraag ik de lOI om de criteria duidelijk aan te geven zodat ik weet welke documenten ik moet insturen.Ik vind het jammer dat de LOI voortdurend dingen vraagt van een 'potentiële klant" zonder zelf duidelijk te kunnen aangeven wat ze nu willen. Er is dus niks opgelost want de LOI geeft nog steeds geen duidelijkheid....

Alle klachten die gemeld zijn door els12