Klacht: KLACHT LOI

op 07 februari 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Heren, dames,

Wat een schandalige organisatie is de LOI. Jullie zeggen expert te zijn in studeren op afstand, maar er kan geen vraag opgelost worden zonder in de telefoon te kruipen. Na telefonisch contact met de LOI worden vragen nog steeds niet opgelost. Stuur je een mail krijg je gewoon antwoord dat je telefonisch contact moet opnemen met de klantenservice. Jullie zijn kastje-muur expert. Het is rond uit SCHANDALIG en jullie breken werkelijk waar alle records in ZEER SLECHTE klantenafhandeling. Zelfs als je een goed gesprek denkt te hebben gehad met een medewerker van de LOI, die overigens alle even aardig en vriendelijk zijn, maar zeer oncapabel voor de functie, omdat zij intern geen beweging krijgen in de eigen organisatie, gebeurd er NIETS. Het is niet te doen op een fatsoenlijke manier een HBO opleiding te volgen bij de LOI. Zelf volg ik de HBO MER mijn cursisten nummer is: 997925418 (Ik heb geleerd dat dit belangrijker is dan mijn naam).
Ik probeer al drie maanden om te gaan met de omzetting van mijn studie maar kom er niet doorheen. Online kan ik modules niet terug vinden, hier bel ik over wordt niet geregeld, Online wil ik zaken inleveren dit gaat niet want de inzendopgave moest voor 31-12-2011 ingeleverd zijn. Online wil ik mijn examens aanmelden, dit gaat niet WANT DE LOI HEEFT NOG GEEN EXAMENPLANNING GEMAAKT VOOR 2012!!!!!!!!!!!!! HET IS FEBRUARI 2012!!!! Ronduit schandalig. Ik krijg ook nog geen spullen toegestuurd over het vak Internationale Economie, waar ik in 2012 klaar mee wil zijn, dit VAK BESTAAT NAMELIJK NOG NIET!!! De lesmaterialen moeten nog ONTWIKKELDT worden!!! Geen idee meer hoe ik verder moet, stoppen gaat niet, want er zit al teveel tijd in deze studie, ik wil een diploma en mijn geld terug!! WAT EEN FRUSTATIE!!!

Hoogachtend,

Jane Sijl
06-20006535 (misschien kunnen jullie eens bellen)
jane@wanawa.nl

Mijn diploma!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door janezon