Klacht: klacht examen boekhouden 18-09-2012 14:00 tot 17:00 uur

op 21 september 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De examen verliep vanaf het begin rommelig doordat het niet duidelijk was wat nou het uitwerkpapier was van de opgaven. We kregen opgaven, een bijlage en uitwerkpapier. Op de bijlage stonden alle grootboekrekeningen en kasboeken die we moesten gebruiken. We kregen te horen dat we dit moesten over schrijven op het uitwerk papier. Dit kost al veel tijd. Vervolgens gaat de dame die toezicht hield over ons naar beneden om te vragen of ze de bijlage ook zouden nakijken zodat we dit niet helemaal hoefden over te schrijven. Mevrouw komt terug met de mededeling dat we dit inderdaad mogen gebruiken. Geen probleem we waren wel wat extra tijd kwijt maar niets dat we niet in konden halen.
Zodra we bij vraag twee waren was er onrust in het klaslokaal, er kwamen veel vragen over deze opgaven. Vervolgens gaat de dame die toezicht over ons hield weer naar beneden om iets na te vragen over opgaven twee. Mevrouw komt weer terug met een mededeling, maar nu dat opgaven twee niet goed is dat de datums die erbij staan niet goed zijn en dat de bedragen die er bij staan niet goed zijn. Maar dat we dit zo goed mogelijk moeten invullen . Ze zou dit doorgeven en er zou rekening mee gehouden worden met de beoordeling van de examen. U snapt dat dit wel veel verwarring heeft veroorzaakt en veel tijd in beslag heeft genomen en dat de rest van de opgaven door stress en tijd tekort niet naar behoren en zoals we zelf zouden willen zijn gemaakt. Hoe kan je een opgaven die niet goed is zo goed mogelijk maken.
Ik wil graag weten wat hier aan gedaan wordt en het lijkt mij niet eerlijk tegenover mij maar waarschijnlijk ook tegenover de andere kandidaten dat als wij zakken voor deze gedeelde van de examen dat wij dit pas mogen over doen in april volgend jaar.
Met vriendelijk groet,

E.J.H.P. van der Mark
Mierikswortelstraat 170
3544 CR Utrecht
Cursisten nummer : 112381472

een zo snel mogelijk herexamen met duidelijk uitleg en opgavens die kloppen of een cijfer naar tevredenheid.of desnoods een gemiddelde van de ingezonden cijfers voor boekhouden die mee tellen voor de examens.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door carina20