Klacht: Inzage werk

op 07 augustus 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Bij de LOI wordt nagekeken volgens 2 beoordelaars. Als dit 20% (!) uit elkaar ligt, komt er een 3e en dat is bindend. Heel vreemd, want als nr 1 een 6 geeft en nummer 2 een 8 dan komt nummer 3 en die zegt een 5: dat is je cijfer.

Echter bij werkinzage krijg je maar 1 beoordeling te zien. Waar zijn de andere 2? En ook krijg je geen namen van leraren die dit werk nagekeken zouden hebben, ook niet bij bezwaar- en beroepsprocedures. Je moet niet zeuren, hebben we niet. Ja echt een topschool. Als je hierover op Facebook klaagt wordt je verwijderd door ze.

Een groot CORRUPT zooitje daar bij de LOI

Ik wil namen van de leraren en of deze wel bevoegd zijn. Daarnaast wil ik alle beoordelingen steevast per vak als ik inzage heb. En niet 1. Dat is nietszeggend.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

10 maanden geleden - Beste Ferdi,Bedankt voor je bericht!Hierbij neem ik je bericht in behandeling en zal ik de situatie met de verantwoordelijke afdeling bespreken. Zodra ik meer informatie heb, ontvang je een reactie.Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.Met vriendelijke groet,Sharon, LOI Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 10 augustus 2018 om 13:39 geantwoord

Beste Ferdi,

De wijze waarop een examen wordt beoordeeld en de uitslag wordt vastgesteld, staat in de Onderwijs- en examenregeling beschreven. De eindbeoordeling kunt u tijdens de werkinzage inzien. De namen enof contactgegevens van de examinatoren worden zoals eerder aan u uitgelegd niet verstrekt.

Dany
LOI Webcare

Heeft op 10 augustus 2018 om 20:00 geantwoord

Ook hier volgt gewoon een standaard praatje. Wáárom worden de namen en beoordelingen niet verstrekt? Het zijn toch leraren van de LOI? Bij Saxion wist ik ook gewoon wie mijn leraar was die nakeek. Maar bij de LOI wordt alles achtergehouden omdat ze bang zijn dat hun corrupte praktijken aan het licht komen. Ook hier niet tevreden met het antwoord. Gewoon FLAUWEKUL van ze.

Reactie van de melder van de klacht FEggink

9 maanden geleden - Wanneer gaan we als LOI zijnde nu eens serieus klachten oplossen? Wat zetten jullie jezelf ontiegelijk voor ll als LOI zijnde.

Bericht van LOI

9 maanden geleden - Beste Ferdi,Wij nemen uw opmerkingen en signalen serieus en hebben uw privéberichten beantwoord. Wij hebben u op de gehanteerde procedures gewezen. Het spijt ons te vernemen dat uw ontevredenheid desondanks aanhoudt. Wij laten u hierbij weten dat wij langs deze weg niet opnieuw op deze kwestie reageren.Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.Met vriendelijke groet,Sharon, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door FEggink