Klacht: Inmiddels ruim twee maanden op mijn examenuitslag aan het wachten.

Rianne Stammen op 01 september 2023 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Inmiddels ben ik ruim 9 weken aan het wachten op mijn examenuitslag van het examen Elektrocardiografie. De gestelde termijn waarin deze bekend zou moeten zijn is 5 weken. Mail verstuurd met de vraag naar verduidelijking, hier geen antwoord op gekregen. Daarna telefonisch contact proberen te krijgen, ik krijg dan te horen dat het examen wel is nagekeken maar dat niet duidelijk is wanneer dit gekoppeld wordt aan met studentportaal en ik dus kan zien of ik ben geslaagd. Er kan ook geen termijn gegeven worden wanneer ik wel mijn uitslag kan ontvangen. Kortom is het erg onduidelijk en ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

Ik wil graag mijn examenuitslag ontvangen zodat ik weet of ik verder kan met mijn studie of een herkansing moet inplannen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 september 2023 om 17:01 geantwoord

Beste Rianne,
Wat vervelend om te vernemen dat je nog aan het wachten bent op de uitslag van jouw examen. Helaas kon ik je niet terugvinden met de gegevens op deze site. Kun je een mail sturen naar [email protected] zodat ik met je mee kan kijken?
Mark, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne Stammen