Klacht: Grafisch ontwerpen/DTP (verkort)

op 26 februari 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben in october ’12 begonnen met de cursus Grafisch ontwerpen/DTP. Ik heb gekozen om het verkorte programma (6 maanden) te doen, met de bedoeling om de cursus intensiever en binnen een kortere tijd te voltooien. Pas nadat ik het programma ontvangen had, werd het mij duidelijk dat er belangrijke onderdelen uit het programma waren weggelaten. De verkorte cursus staat dus blijkbaar voor een inhoudelijk mindere cursus en niet voor een kortere tijd. Dit was zeker niet duidelijk bij de inschrijving.
Omdat ik toch geintereseerd was in de cursus besloot ik om met de opdrachten aan de slag te gaan. Maar de volgende teleurstelling was dat het cursusmateriaal sterk verouderd is, er wordt zelfs over floppy disks geschreven in het lesmateriaal!
Ook de feedback op de ingeleverde opdrachten was niet constructief en ik verwachte eigenlijk meer dan algemene termen zoals ‘leuk’ en ‘goed gedaan’.
In januari heb ik een brief ontvangen om mij in te schrijven voor het eindexamen wat ik toen ook gedaan heb. Helaas bleken er in het examen onderdelen te zijn waarvan ik het lesmateriaal niet heb (zelfs de brief voor de uitnodiging voor het examen bevatte oude informatie over werkzaamheden in/rond Leiden tussen 2009 en 2012!)
Omdat ik het examen toch nog steeds wil doen wil zo spoedig mogelijk het ontbrekende lesmateriaal ontvangen. Dit betreft de onderdelen Typografie, Grafische vormgeving, Visualiseren en Grafische kennis. Als deze onderdelen altijd ontbreken in het verkorte programma, dan vind ik het heel vreemd om toch een uitnodiging te krijgen om examen te doen.

z.s.m. ontvangst van de ontbrekende vakken of geld terug.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Golob, Wij hebben uw bericht gelezen en zouden graag met u in contact willen treden. Wij hebben u getracht te bellen maar helaas hebben wij u niet te pakken gekregen. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons te laten weten wanneer wij u het beste kunnen bellen? Een medewerken van ons Webcare team zal dan zo spoedig mogelijk contact met opnemen. Vriendelijke groet, LOI

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NatashaG