Mijn Klacht:
In november 2022 heb ik een aanvraag voor een stage gedaan bij de Loi. Vanaf het begin is het contact moeizaam geweest. Het duurde erg lang voor ik uberhaupt antwoord kreeg en er werd steeds gevraagd naar informatie die zij al van mij hadden ontvangen. Ik heb ook talloze keren gebeld en het klachtenformulier ingevuld met telkens het bericht dat ze nog bij me terug zullen komen. Dit duurt inmiddels al zo lang. Ik zou heel graag eens contact hebben met iemand met verstand van zaken die dit samen met mij wil oplossen.
Precies dit bericht heb ik 6 december hier geschreven op klacht.nl. Het bericht terug is dat de studieleiding druk voor mij bezig is. Inmiddels zijn we alweer(!) een maand verder. Ik vroeg me af of er misschien al schot in de zaak zit? Het zou fijn zijn als er eens echt contact met mij kan worden opgenomen!
De alinea´s hierboven maken deel uit van een klacht die ik heb ingediend op 2 januari. Naar aanleiding hiervan werd ik op 8 januari gebeld door een mevrouw van het Loi Webcare team. Het zou worden doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder.
Ik vind dit echt zo schandalig. Ik wacht al langer dan een jaar op fatsoenlijk antwoord en telefoontjes en mailtjes lossen niks op. Het is steeds mailtje beantwoorden, telefoontje noteren, klacht in behandeling nemen, vinkje gezet en we zijn er weer vanaf. En ik maar wachten!
Via klacht.nl krijg ik tenminste nog een soort van antwoord. Weet dat ik de Loi bij iedereen van harte afraad!
Ik zou heel graag snel tot een oplossing komen voor dit probleem.
Gewenste Oplossing:
Goedkeuring van mijn stage