Klacht: Geen reactie op vrijstelling

op 14 februari 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 29 November 2012 heb ik vrijstelling aangevraagd. LOi heeft toen toegezegd dat ik aan het einde van het jaar hier bericht over zal ontvangen. Is niet gebeurd ik heb toen weer gebeld toen werd er gezegd door het LOi dat ik in januari hier bericht over zal ontvangen niet gebeurd. Nu heb ik vandaag gebeld en word er tegen mij gezegd dat ik pas in juni hier bericht over zal ontvangen.Dit is belachelijk ondertussen heb ik al een deel van mijn opleiding af.Verder kan ik voor de module waar ik nu klaar mee ben geen examen voor maken omdat het examen nog niet op het Loi campus staat. Aan het begin van de week is er tegen mij gezegd dat ik aan het einde van de week hier bericht over zal krijgen ik heb hier erg mijn twijfels over.In de studie overeenkomst waar ik voor heb getekend staat dat de de instelling tijdig roosters maakt en het tijdig aan de student bekend gemaakt.en dat de student verplicht is desbetreffende opleidingsactiviteiten volgens hem/haar geldende roosters te volgen. Er zijn helemaal geen roosters voor de opleiding ik heb hier over gebeld en Loi heeft toen tegen mij gezegd dat er geen rooster zijn en dat ik zelf moet inschatten wanneer ik iets af moet hebben.Dit heb ik gedaan maar nu kan ik niet verder omdat mijn studie nog niet compleet is op het LOi campus. En zo heb ik meer email’s geschreven naar het LOi ik nooit een reactie op heb gekregen. Als het Loi niet binnenkort met een oplossing zal komen zal ik rechtshulp inschakelen.

Ik zou het fijn vinden als ik snel reactie krijg op mijn vrijstellingsverzoek waar ik nu al een aantal maanden op wacht. Verder zou ik tevreden zijn als ik nu nu zou kunnen beginnen met mijn examen de startende ondernemer van de opleiding detailhandel ondernemer.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Georgia7