Klacht: Geen cijfer achter de komma

op 19 januari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Cijfer achter de komma zou worden gegevens in de brief, zo stelt de LOI:

Bedankt voor uw bericht van 10-01-2019.

U heeft gevraagd om het cijfer van uw examen Fiscus en de onderneming. De uitslagbrief is op 10 januari naar u toegezonden en zult u binnen enkele werkdagen ontvangen. Hierin staat het hele cijfer, inclusief cijfer achter de komma.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vervolgens ontvang je echter de brief met het afgeronde cijfer. Gemaild, gebeld. Niets helpt. Ik heb 26 jan inzage en ik wil echter alleen inzage hebben als mijn cijfer niet te laag is (bv een 5 kan tussen 4,6 en 5,4 zijn). Dat is nogal een verschil!

Nu weer 2x gemaild maar je krijgt gewoon geen enkel antwoord. Ik zal dan ook de kosten op basis van grove nalatigheid declareren bij de LOI vanwege 2,5 uur heenrijden, 2,5 uur terug en inzien wat bij een laag cijfer ten onrechte blijkt.

Wat is dit toch met de LOI??? Ik heb zooooveel klachten over deze VERSCHRIKKELIJJKE school. Mensen sla de LOI over want het is 1 groot DRAMA!

Cijfer achter de komma doorsturen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 21 januari 2019 om 12:31 geantwoord

Beste Ferdi,

Bedankt voor je bericht!

Jammer om te lezen dat je in de uitslagbrief toch een afgerond cijfer hebt ontvangen, zonder cijfer achter de komma.

Hierbij kan ik je vertellen dat wij momenteel bezig zijn met het inregelen van het proces in ons systeem. Daar dit nog niet gereed is heb je een afgerond cijfer ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Het onafgeronde cijfer stuur ik je toe per persoonlijke e-mail.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Sharon, LOI Webcare

Heeft op 21 januari 2019 om 14:47 geantwoord

Jammer dat de LOI altijd zo langzaam en laks is. N.a.v. het gesprek in 2016 (!) zouden de cijfers al onafgerond te zien moeten zijn in de leeromgeving. Nu is het weer een ander smoesje. En het rare is dat ik NU wel ineens het cijfer onafgerond per mail krijg, terwijl een paar maand terug dit niet mocht i.v.m. privacy. Volgens mij doen jullie maar wat daar. Blij dat ik bijna klaar ben zeg. Wat een pauperschool!

Alle klachten die gemeld zijn door FEggink