Klacht: Flexibel examen is een grote grap!

op 05 maart 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vandaag contact gehad met klantenservice en daarna met het examenbureau. Mijn vraag: ik wil graag dit jaar mijn propedeuse halen, en ik moet nog 2 examens doen vóór 31 augustus (einde studiejaar). 16 mei kan ik 2 examens doen (psychodiagnostiek & statistiek). Even voor de duidelijkheid; het is vandaag 5 maart, en ik kom net terug van het examen gesprekstechnieken. Hoe moet ik ooit in 2 maanden tijd deze 2 super lastige examens in mijn hoofd stampen??? Mijn vraag was dan ook; vanaf welke datum worden deze examens flexibel? Antwoord van jullie: weten we niet..(lekker handig!) waarop ik vraag: Is er dan een mogelijkheid dat ik een examen in de zomer inplan? Jullie antwoord: nee dan is er een zomerstop! (oftewel, 3 maanden weggegooid geld!)Jongens.. wat is dit?!?!?! Hoe moet ik in vredesnaam spychodiagnostiek+statistiek+eindopdracht afronden in zo’n korte periode met maar 1 examenmogelijkheid?! ik ben al 2 jaar bezig met het behalen van mijn P, maar blijkt niet mogelijk bij de loi. Antwoord: nog 12 maanden eraan vast plakken. 12×120 euro per maand, wat een lachertje. En dan nog iets, wanneer dus blijkt dat ik toch een examen vrij kan inplannen in de zomer, en ik zak daar voor, mag ik geen herexamen meer doen omdat ik dan al uitgeschreven ben.. Ook echt geweldig! en ook mijn eindopdracht kan ik dan wel vergeten, want dan moet ik eerst voldoende staan bij de rest van de examens.. Kortom, spijt dat ik bij loi ben gaan studeren, echt een RAMP!

Per direct stoppen, zonder opzegtermijn, zonder verdere betaling + excuses!

(wordt hier uberhaupt wel wat mee gedaan? heb al eerder klachten ingediend bij de loi zelf, nooit van van gehoord! dus bij deze ook een klacht over jullie klachtenbehandeling!!!)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht yasminmoerland

7 jaren geleden - Status: opgelost ???????? ik weet niet wat jullie een oplossing noemen? Ik ben van ellende zelf maar gestopt met de studie, zonder enige compensatie...Maar ben blij dat ik er nu vanaf ben!

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yasminmoerland