Klacht: Diploma aanvraag BEC Vantage Exam Cambridge

op 06 februari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Begin januari heb ik te horen gekregen dat ik mijn BEC examen van 14 december 2018 van Cambridge op niveau C1 behaald heb. Cambridge stuurt het certificate binnen 4-8 weken op naar de LOI.

Ik heb ruim 4 weken geleden een diploma aanvraag gedaan bij de LOI waarop zij 1 keer hebben gereageerd met een afwijzing omdat ze geen certificaat hadden. Hierop heb ik over de loop van een maand meerdere keren op gereageerd ook met bijlagen van een resultaat uit Cambridge. Tot zo ver alleen radiostilte vanuit LOI ondanks meerdere verzoeken op mij te reageren.

Ik weet niet waar mijn certificaat nu is en wat de status is van mijn diploma aanvraag.

Zodra ik mijn diploma van de LOI in ontvangst heb genomen zowel als het certificaat uit cambridge.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Peter,Bedankt voor je bericht!Wat vervelend om te vernemen dat je nog niet bent voorzien van het LOI diploma. Momenteel bevinden we ons in een zeer drukke werkperiode. Hierdoor nemen de wachttijden aan de telefoon maar ook de werkvoorraden toe. Dit heeft bij mijn collega’s van het examenbureau gezorgd voor een achterstand in de administratie.Op toezegging van het examenbureau zullen wij je diploma aanvraag met voorrang in behandeling nemen. Zoals bij iedere aanvraag, zullen de laatste controles worden uitgevoerd door de examencommissie. Naar verwachting ontvang je het diploma vanaf vandaag binnen anderhalf tot twee weken in huis.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht peterpim

5 maanden geleden - Goedenavond Wishal,Bedankt voor de informatie.Vandaag heb ik het certificaat van Cambridge ontvangen. Indien nodig kan ik een scan of een fysieke kopie toesturen? Laat u mij alstublieft weten naar welk adres ik deze kan sturen en of het nodig is een nieuwe diploma aanvraag te doen met een bijlage. Weet u toevallig de link van de LOI diploma aanvraag? De webpagina kan ik niet meer vinden.Met vriendelijke groet,Peter-Pim

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Peter,Bedankt voor je reactie.We hebben het certificaat ontvangen. Dit is ter volledigheid doorgestuurd naar het examenbureau. Een extra fysieke kopie is niet nodig.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 19 februari 2019 om 15:56 geantwoord

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht!

Wat vervelend om te vernemen dat je nog niet bent voorzien van het LOI diploma.

Wishal, LOI Webcare

Heeft op 28 februari 2019 om 18:55 geantwoord

Ik heb voor de 3e keer een bericht gestuurd naar LOI in reactie op hun verzoek voor mijn credentialen bij Cambridge, om te controleren of ik het examen daadwerkelijk heb behaald.

Hier nog steeds geen antwoord op gehad en inmiddels weer 2 weken verder.

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Peter,Bedankt voor je reactie.Hierbij kunnen we aan je bevestigen dat alles is verwerkt in de administratie. We hebben het diploma op 04-03-2019 per post aangeboden aan Postnl. Naar verwachting ontvang je dit deze week in huis.We willen je enorm bedanken voor al het geduld!Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door peterpim