Klacht: De LOI is weer (zoals zo vaak) onbereikbaar!!!

Michiel Olivier op 15 september 2022 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Door gedoe rond het afstuderen heb ik een hoop tijd verloren en ben zelfs een baan misgelopen. Gelukkig ben ik nu afgestudeerd en zit in een sollicitatieprocedure. Ik heb uiteraard mijn diploma direct aangevraagd echter de campus geeft aan dat het tot 6 weken kan duren voordat je diploma opgestuurd wordt en dat bij duo is aangemeld.

Daarom heb ik dringend een bewijs van afstuderen nodig wat jullie in zulke gevallen uitgeven.Ik heb hiervoor naar webcare gemaild. Mijn mail, twee weken geleden verstuurd, staat bij webcare bekend onder nummer: 3785188.

De enige reactie die ik heb gekregen is dat het jullie nog niet lukt om te antwoorden wegens drukte. Ik heb ook al een paar keer geprobeerd te bellen maar de verbinding werd verbroken (na 40 min. wachten) of ik ik werd weer in de wacht gezet.

Ik heb het bewijs dringend nodig en aangezien ik door jullie handelen al een keer een baan ben misgelopen, is het minste wat jullie kunnen doen hiervoor per direct te zorgen!!

Mijn diploma, de vermelding in DUO of een bewijs van afstuderen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Michiel Olivier

2 maanden geleden - Van klacht werd gevraagd of ik de LOI wilde beoordelen. Aangezien de LOI niet eens het fatsoen heeft om binnen een afzienbare tijd mijn klacht in behandeling te nemen, is het natuurlijk een 1, wat een drama! Wel een hoop geld betalen voor een opleiding maar als je wat de LOI nodig hebt geven ze NOOIT!!! thuis. Ik heb nog steeds dringend een bewijs van afstuderen nodig!! Dus LOI waar blijven jullie? Ik overweeg nu maar een review met alle ellende van de LOI op trust pilot te plaatsen om potentiële cursisten te waarschuwen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 september 2022 om 15:21 geantwoord

Beste Michiel,
Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds geen diploma heeft ontvangen.
Ik snap dat u graag het resultaat wenst van uw harde werken.
Ik zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen met hierin de status van uw diploma.
Excuses voor het ongemak.
Mark, LOI Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Olivier