Klacht: de leraar reageert weer eens niet, dit is al het zoveelste vak waarbij dit gebeurt

op 28 mei 2013 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Helaas gebeurd dit aan de lopende band maar nu wederom. Ik heb inmiddels bijna 3 weken geleden mijn huiswerk ingezonden met diverse vragen. Ik heb nog steeds geen reactie. Ik heb met de LOI gebeld en zij zouden contact zoeken met de docent. Wederom geen reactie. Ik heb weer gebeld en nu zouden ze aan de docent doorgeven dat mijn huiswerk met spoed nagekeken moet worden omdat ik over 4 weken examens heb. Ik moet nog 3 inzendopgaven maken maar kan hiermee niet verder omdat ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn vragen dus ik loop vast. Maar hoe ga ik dat nu nog voor mijn examen geregeld krijgen. De afspraak is nu dat ik ZELF morgen terug moet bellen naar de LOI om wederom te melden dat ik nog steeds geen reactie heb. Kortom het wordt weer mijn probleem gemaakt. Ze zouden ook eens de moeite kunnen nemen om het zelf te agenderen en proactief actie te ondernemen, maar nee, ik wordt weer 3 dagen met een kluitje het riet ingestuurd om daarna zelf weer te mogen bellen, waarna weer beloftes worden gemaakt die niet worden nagekomen. Sturen in eigen tempo, daar maken ze reclame mee, maar ze maken het je wel verdomd moeilijk om dat tempo vol te kunnen houden. Dat leraren hun werk niet goed doen wordt gewoon mijn probleem gemaakt, de studie is tenslotte toch al betaald dus waarom zouden ze nog moeite doen? Naast dit probleem ben ik ook al een aantal maanden bezig over een niet up to date literatuurlijst. Ook hier blijft iedere reactie uit. Ik wordt door het servicecenter iedere keer met een of ander algemeen verhaal het riet ingestuurd om maar van me af te zijn en iedere keer als ik het er weer niet bij laat zitten geven ze aan dat het bij de studieleiding in behandeling is, maar 0,0 reactie. Hoe moet ik in vredesnaam mijn studie op deze manier op tijd afronden. Alsof de examens nog niet genoeg stress met zich meebrengen zit ik ook met dit allemaal in mijn maag!

Aangezien de docent niet reageert en ik er geen vertrouwen in heb dat ik dus nog voor mijn examens op tijd antwoord ga krijgen op de opgaven die ik nog moet maken wil ik van alle inzendopgaven de uitwerkingen per omgaande toegestuurd krijgen. Daarnaast wil ik nu eindelijk eens weten welke boeken ik moet bestellen voor de module recht, iets waar ik al maanden geleden om heb gevraagd! En stuur me nu eens niet met een of ander algemeen verhaal naar huis wat niet eens van toepassing is op mijn studie. Ik snap dat de servicecentermedewerkers niet overal inhoudelijk van op de hoogte zijn en slechts de boodschapper zijn, maar heb dan eens lef, studentenbegeleiding en neem zelf eens contact me met op!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb LOI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door daantjuhhhh