Klacht: 14 dagen bedenktijd

op 24 januari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 14 december 2018 heb ik mij ingeschreven voor de cursus budgetcoach met als aanvangsdatum 1 januari 2019.
Op 28 december j.l. heb ik de cursus opgehaald bij Postnl.

Op 11 januari heb ik het LOI een mail gestuurd met het verzoek om een retour adres voor deze cursus te sturen omdat ik mij voor een andere cursus wilde inschrijven.

Vele dagen later ontvang ik een mail dat de bedenktijd van 14 dagen was ingegaan op 14 december en dus eindigde op 28 december.
Maar op 28 december heb ik de cursus pas ontvangen om daar op 1 januari mee te beginnen, zoals aangegeven bij de inschrijving.

Ik heb direct weer een mail gestuurd om de overeenkomst te ontbinden maar tot op heden heb ik geen reactie op mijn mail gekregen van het LOI.
Vandaag ontvang ik tot mijn grote verbazing een acceptgiro voor het lesgeld van de cursus.
Of ik deze snel wil betalen.

Wat kan ik doen?

Ik wil deze cursus graag terugsturen en een andere cursus bij het LOI afnemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sonja JWP

1 maand geleden - Zojuist werd ik gebeld door een medewerker van het LOI en ik mag de cursus nu wel terugsturen. Probleem opgelost.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 25 januari 2019 om 12:48 geantwoord

Beste Sonja,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat jammer om te lezen dat je lang hebt moeten wachten op een reactie. Je hebt inmiddels contact gehad met mijn collega van de afdeling studievoorlichting. Wij vinden het hartstikke fijn dat je ervoor kiest om een andere opleiding te kiezen bij LOI. Dit doet ons goed!

Omdat u zich gaat inschrijven voor de opleiding ‘schuldhulpverlening’ gaan wij akkoord om de opleiding 'budgetcoach' alsnog te herroepen.

Het ontvangen lesmateriaal kun je toesturen naar het volgende adres:

Leidse onderwijsinstelling
Antwoordnummer 10600
2300 WC Leiden

Graag zien we je lesmateriaal tegemoet en heel veel succes toegewenst in het starten van je nieuwe opleiding!

Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja JWP