Klacht: Live groepsles brn roosendaal

op 05 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Tijdens de live groepsles(5-3) Brn van Kevin werd ik aangesproken op het feit dat ik niet alle passen exact doe zoals hij doet en dat dat vervelend is voor de nieuweling achter mij.
ik gaf aan dat dat niet altijd kan vanwege mijn knieën(medische aandoening) en dat ik daarom een speciale knieband draag.vervolgens ging hij de discussie aan dat dat niet klopte want de ene oefening doe ik wel en de andere niet en hij vond dat niet logisch. Vervolgens gaf ik aan dat ik mijzelf niet hoef te verdedigen omtrent mijn medische beoerkingen en we vervolgden de les.na de les ging hij alsnog met gestrekt been erin om toch zijn gelijk te halen zonder ook maar enig excuses over de manier waarop hij mij benaderde.hij wist alles beter over mijn aandoening want hij was ook fysio. Flinke discussie later met als resultaat dat ik als klant nu niet meer mijn brn les kan volgen want de relatie is nu dusdanig gebrouilleerd dat ik mij zeeer onprettig voelde dat hij en public zo zijn gelijk moest halen. Daarbij is mijn avond flink aangetast in negatieve zin.ik kom om te sporten voor mij zelf en ben er niet van gediend om zo respectloos behandeld te worden. Mij zijn jullie kwijt als klant basic fit roosendaal.

Geen idee.de les kan ik niet meer volgen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 maart 2020 om 08:21 geantwoord

Beste Martijn,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat je het zo hebt ervaren. Onze oprechte excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet hoe wij omgaan met onze leden.

We proberen altijd te zijn om de kwaliteit van de service te verbeteren en we doen er alles aan om de situatie op te lossen. Ik stuur jouw klacht door naar de juiste persoon binnen onze organisatie. Zodra er meer informatie bekend is nemen zij contact met jou op.

Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd, als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 07 maart 2020 om 09:50 geantwoord

Dit is geen oplossing, alleen een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]