Mijn Klacht:
In april heb ik een lamp besteld en helaas kon deze ineens niet meer geleverd worden. Iedere keer werd de levertijd opgeschoven en dit werd gewijd aan de leverancier. Continue moest ik zelf vragen om de status, want vanuit dit bedrijf kwam niets. Na maandenlang te wachten heb ik in oktober besloten om de lamp te annuleren. Dit was mogelijk en op 13 oktober is de lamp geannuleerd en zou ik binnen 14 dagen get verschuldigde bedrag gestort krijgen. Op 27 oktober heb ik gemaild, omdat ik nog niets ontvangen heb. Toen kreeg ik een mail dat er een spoedbetaling zou plaatsvinden. Echter heb ik gisteren, op 6 november, nog steeds niets mogen ontvangen. Ik heb gisteren weer gemaild en nu heb ik niets meer ontvangen. Kortom, waardeloze service. Continue krijg je eenzelfde mail waarmee je niets opschiet.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn aankoopbedrag teruggestort krijgen.
