Klacht: Lamp besteld bij Lil.nl, geld kwijt na failliet verklaring

op 31 augustus 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor 42 euro een lamp besteld via de webshop, via Ideal betaald en ontving niets. Herhaaldelijk gebeld, steeds de belofte, we krijgen de spullen binnenkort binnen en dan versturen we het direct naar u.
Het duurde te lang, dus vroeg ik of mijn geld kon worden teruggestort en de bestelling geannuleerd. Ik zou het geld binnen twee weken op mijn rekening terug hebben. Ik heb het geld niet teruggekregen.
Maanden later kreeg ik het bericht dat het bedrijf failliet was en dat ik het betaalbewijs kon toesturen om mijn geld terug te krijgen. Dat is nu weer maanden geleden.
Nu lees ik dat Lil.nl een doorstart maakt. Nog

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn geld teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haarlem68