Mijn Klacht:
Eind mei 3 jurken besteld voor bijna €50. Levertijd 5 tot 11 dagen. Voor speciale levering moet je ook betalen. Het is nu begin juli, hoe vaak ik ook aan geef dat ik mijn geld terug wil, ik krijg berichten door over status of sorry
Ik heb nog een krappe week, dan is mijn meissie jarig. Stort het geld terug, zodat mijn meissie zekerheid heeft voor een leuke jurk op haar feest.
Ik ben klaar met dit bedrijf
En de reden dat ze geen telefoonnummer hebben ??? Ze zijn niet eerlijk naar klanten toe !!!
Ik voel me belazerd en ik zit met een verdrietig meissie
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld zsm terug heb. Ik heb nog maar een krappe week. Via mail word ik afgescheept.
Ze komen zelf niet met een nette oplossing, daar moeten ze aan werken en zorgen dat ze telefonisch ook mensen te woord staan.
Wel zo eerlijk als je klanten zo behandeld
