Klacht: Krijg mijn geld niet terug

Gwen177 op 03 juli 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind mei 3 jurken besteld voor bijna €50. Levertijd 5 tot 11 dagen. Voor speciale levering moet je ook betalen. Het is nu begin juli, hoe vaak ik ook aan geef dat ik mijn geld terug wil, ik krijg berichten door over status of sorry
Ik heb nog een krappe week, dan is mijn meissie jarig. Stort het geld terug, zodat mijn meissie zekerheid heeft voor een leuke jurk op haar feest.
Ik ben klaar met dit bedrijf
En de reden dat ze geen telefoonnummer hebben ??? Ze zijn niet eerlijk naar klanten toe !!!
Ik voel me belazerd en ik zit met een verdrietig meissie

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld zsm terug heb. Ik heb nog maar een krappe week. Via mail word ik afgescheept.
Ze komen zelf niet met een nette oplossing, daar moeten ze aan werken en zorgen dat ze telefonisch ook mensen te woord staan.
Wel zo eerlijk als je klanten zo behandeld

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 03 juli 2018 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gwen177,

Uw bestelling kon niet worden bezorgd vanwege het ontbreken van uw huisnummer in de adresgegevens. Wij zullen daarom een terugbetaling verzorgen.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval enkel de productprijs kunnen restitueren. Omdat het pakket werd teruggestuurd naar ons, heeft de koerier ons de retourverzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden afgetrokken van uw betaling. Daarom zullen we u een terugbetaling doen van EUR36.82.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Wij waarderen uw begrip en hopen u in de nabije toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Gwen177

Heeft op 03 juli 2018 om 13:44 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing en mijn gegevens waren compleet anders accepteerde die mijn bestelling niet.
Ik breng mijn telefoon rekening toch ook niet naar jullie voor het vele rondbellen waar mijn spullen blijven
Niks geen weken wachten voor mijn geld terug is, morgen voor 5 uur of ik ga naar de politie en doe aan gifte
En dan het complete bedrag van €46.21

Bericht van Light in the box

6 jaren geleden - Beste Gwen, Bedankt voor uw reactie en excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij geen telefonische klantenservice momenteel. Omdat wij internationaal verzenden, kunnen wij onmogelijk alle adressen controleren. Niet ieder land gebruikt immers huisnummers. Dit komt enkel aan het licht op het moment dat een pakket niet aankomt. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor als klanten een incorrect adres verstrekken. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Carla lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht Gwen177

6 jaren geleden - Zijn jullie helemaal ...... En ik hou het nog netjes !!!! Zonder compleet ingevuld te zijn accepteerd die het verzend verzoek niet. Dus jullie kunnen de schuld wel bij klanten leggen, maar een nette oplossing daar zijn jullie niet van. Contact gehad met mijn bank en juridisch gesprek, zooi is niet geleverd, ik heb ook onnodige kosten gemaakt door rond te moeten blijven bellen, ik eis voor morgen 5 uur mijn geld, €46.21 terug of ik doe aangifte bij de politie. Jullie hebben de hele maand juni geen moeite gedaan dit op te lossen En geld achterhouden voor niet geleverde zooi is fraude Geen smoesjes en niet de klanten de schuld geven. Schaam je dat jullie het woord klantenservice gebruiken

Alle klachten die gemeld zijn door Gwen177