Klacht: Geld kwijt!

[email protected] op 27 juli 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april 2018 2 jassen gekocht bij Light in the box. Toen er 1 jas kwam moest ik ineens veel geld bij betalen om mijn jas te krijgen. Ik ging daar niet mee akkoord en wilde mijn geld terug. Hetzelfde met de 2e jas. DHL heeft de jassen weer meegenomen en gemeld bij Light in the box dat Ik mijn geld terug wil. Maar tot op heden niks terug gekregen. Het is een groot bedrag voor mij 62.36€ nummer 9583555213 0030002794742525
28916053 000399
Wat ik ook probeer op hun site….ik kan nergens contact met hun krijgen. Geen emailadres en geen telefoonnummer. Ik ben wanhopig.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen jassen, dus wil mijn geld terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

6 jaren geleden - Beste Chantal Koenen-Vos, Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18559753 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Carla Lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedemiddag, Ik weet niet hoe ik bij deze tekst en antwoord moet komen. Allemaal erg ingewikkeld?? [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 juli 2018 om 23:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal Koenen-Vos,

Onze logistieke afdeling heeft ons laten weten dat u de zending heeft geweigerd. We kunnen bevestigen dat uw pakket als onbestelbaar is beschouwd door de koerier. Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval de zending niet in ons bezit hebben en daarom geen volledige terugbetaling kunnen verstrekken. Toch willen we u graag tegemoetkomen en u bij wijze van eenmalige uitzondering 50% van de prijs van het product vergoeden. Dat komt neer op een terugbetaling van EUR21.39.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik ben zeer boos. Wat is dit van rare oplossing 62.36 betalen en 21,39 terug krijgen en dat dan 50% noemen!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hoezo klacht opgelost?? Ik ga NIET AKKOORD met iets meer dan 20€ terug ipv meer dan 60€ en geen jassen!! Ben heeeeeel erg boos!!

[email protected]

Heeft op 31 juli 2018 om 21:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb geen jassen, dus wil mijn volledige geld bedrag terug!

Alle klachten die gemeld zijn door