Geboden Oplossing:
Beste klant,
Dit is Customer Service Supervisor Sílvia. Ik ben oprecht verontschuldigen voor wat er gebeurd is en alle ongemakken veroorzaakt. Ik zal op deze zaak en het probleem op te lossen, om uw tevredenheid te voldoen.
Het spijt ons waar te nemen dat u het pakket niet heeft ontvangen. We vermoeden dat er sprake van een misverstand is, omdat de tracking resulaten aangeven dat het pakket op 2018-02-10 succesvol zou geleverd zijn.
Dit kan u ook zien door te kijken naar de recentste tracking resultaten:
https://t.17track.net/en#nums=LX716889393CN&fc=03013
2018-02-10 10:11
Holland, Braam, S
Onze oprechte spijt voor het ongemak. We hebben een 2de keer nagekeken, het trackingnummer van uw pakket is correct. Wilt u nakijken of het adres dat u opgegeven had correct is:
Name: Shannon Braam
Address Line1: Andrej Sacharowstraat 59
Address Line2: Den Haag
City: Den Haag
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region: Zuid-Holland
ZIP/Post Code: 2552 HK
Phone Number: 31-641953388
Als het verzendadres correct is, dan moet er tijdens de levering iets verkeerd gelopen zijn. De postbode heeft misschien het pakket bij uw buren geleverd, of aan uw voordeur geplaatst. Kan u navragen bij familieleden, medebewoners en buren of zij misschien uw pakket ontvangen hebben?
Kan u ook contact nemen met uw plaatselijk postkantoor, om verdere details te vragen van pakket met tracking # LX716889393CN? U kan hen ook om een schriftelijk attest vragen, dat verklaart dat u het pakket niet ontvangen heeft. Als u ons dit attest kan geven, zullen we dit rapporteren naar onze manager en hij zal zich dan over deze zaak ontfermen.
We hopen dat u met hulp van uw postkantoor het pakket terug zult vinden. We kijken uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Silvia
lightinthebox.com klantenservice