Klacht: Bestelling nog steeds niet geleverd

Gullit op 13 december 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelnr 31189254 betaald op 271018 en nog steeds niet ontvangen . Deze staat zelfs niet in mijn bestellingen meer !
Graag asap in orde brengen .

Gewenste Oplossing:

Ik kan niemand bereiken.om dit probleem op te lossen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 december 2018 om 00:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gullit,

Het spijt ons u mee te delen dat uw pakket een lichte vertraging heeft opgelopen. Omdat uw bestelling verzonden werd via een regulier postkantoor, moet het door verschillende postkantoren en landen getransfereerd worden, wellicht word het ook geopend en gecontroleerd door de douane. Ook slechte weersomstandigheden zullen een grote invloed hebben op de verzendingsduur.

Onze postkantoorverantwoordelijke melde doorgaans dat vertraagde pakketten binnen de 90 dagen geleverd zullen worden. Indien u het pakket niet binnen dit termijn ontvangt zal diezelfde een onderzoek starten.

De kans is hoog dat u het pakket binnen 90 dagen, voor [2019-01-25] zult ontvangen. Kan u aub verder wachten tegen deze einddatum? We betreuren dit lange wachten. Vriendelijk delen we u mee dat we een professionele webshop zijn, de reden waarom we nu meer dan 10 jaar succesvol bestaan, is omdat we veel geven om klantentevredenheid en onze handel respecteren. We zullen onze verantwoordelijkheid dragen omdat u ons heeft gekozen bij het plaatsen van deze bestelling. Verder hoeft u zich geen zorgen te maken, als u tegen het aangegeven termijn het pakket nog steeds niet zou ontvangen hebben, kan u een nieuw ticket indienen, wij zullen dan een grondig onderzoeken voeren waar uw pakket is.

Eventueel kan u toetsen bij uw postkantoor, of ze het pakket met referentie 959209702964 ontvangen hebben. Sommige postkantoren kunnen resultaten verkrijgen voor ontraceerbare pakketjes. Omdat dit een lokale gebeurtenis is zult u via hen sneller resultaat boeken.

Uw geduld en begrip worden door ons zeer gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com klantendiens

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb nog steeds het pakket niet ontvangen . Termijn van 90 dagen is verstreken . Wat is de volgende oplossing hiervoor ?

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste Gullit, Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. De terugbetaling zal 21.59 EUR zijn. De terugbetaling zullen wij binnen twee dagen op uw storecredit storten. U kunt het vinden bij Mijn tegoed Bonustegoed. https:www.lightinthebox.comindex.php?main_pagestore_credit U kunt het Tegoed gebruiken om uw nieuwe bestelling direct te BETALEN of u kunt het OPNEMEN naar de creditcardbankrekening waarmee u deze bestelling hebt betaald. Raadpleeg de volgende link voor gedetailleerde informatie: 1. Hoe kan ik gebruik maken van mijn Bonustegoed en Tegoedsaldi? http:www.lightinthebox.comknowledge-basec1295a3493.html 2. Hoe kan ik om een opname verzoeken? http:www.lightinthebox.comknowledge-basec1295a3494.html Bedankt voor uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groet, Carla lightinthebox.com

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste, Lees aub eerst voordat u reageert. Bedankt voor uw medewerking.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen.Ook geen tegoed in mijn account. Wat is dit toch ,? Wanneer kan dit nu in orde gebracht worden ? Zo moeilijk toch niet, hier ergert een mens zich rot aan . Het geld ging na 2 dagen gestort te zijn ,dus op 20 feb. We zijn nu 01 maart !!!!!

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste Gullit, lees aub, de terugbetaling hebben wij al lang geleden verzorgd.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik heb nog geen terugbetaling gezien .Stuur mij het betalingsbewijs eens door graag .

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste Gullit, NOGMAALS: lees aub, de terugbetaling hebben wij al lang geleden verzorgd. U kunt het vinden bij Mijn tegoed Bonustegoed. https:www.lightinthebox.comindex.php?main_pagestore_credit

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste, Zijn jullie met mijn voeten aan het spelen ?? Mijn tegoed staat op nul !!! En daarbij wil ik een terugstorting op mijn rekening . Je kan het nog steeds goedmaken door de artikels asap op te sturen .Ik ben het stilaan beu na 5 maanden .Dit is geen klanten service.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Dit is mijn credit balance , nog steeds op nul ???? Personal Center My Rewards Credit Available Balance: €0.00 Transaction History

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - mijn credit staat nog steeds Op nul . Kunnen jullie duidelijke instructies geven ,hoe ik eraan kan geraken Op mijn account .

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste, Vraag iemand in uw omgeving om de berichten te lezen en om u zodoende verder te helpen.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Waar is mijn tegoed?

Gullit

Heeft op 25 mei 2019 om 15:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

In mijn account is er geen te goed. Jullie zijn niet correct. Ik ben hiermee al 8 mnd mee bezig. Zijn jullie niet verlegen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door