Klacht: Onjuist produkt

Mevrouw schimmel op 20 mei 2021 over Lievelly in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 bhs besteld. Krijg niet de bestelde keuren en verkeerde maat. Heb vanwege de maatsticker pakje niet open gemaakt. Zelfde dag retour formulier opgevraagd. Krijg te horen dat het actie was en door covidbeleid nemen ze aantal zaken niet terug. Daarom had ik ook pakje niet opengemaakt. Omdat aan de buitenkant te zien was dat het allemaal 1 kleur was en de maat verkeerd. Ik de voorwaarden beter had moeten lezen. Welke ik gedaan had dat het een aktie was was mij niet duidelijk. Kortom zij sturen iets wat ik niet heb besteld. zij maken fouten en schuiven dat met smoesjes op andermans bord.. Bah

Gewenste Oplossing:

Wanneer men erkent dat ze een fout hebben gemaakt en juiste bestelling leveren Wanneer zij daar niet aan kunnen voldoen geld terug storten produkt terug inemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lievelly

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lievelly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw schimmel