Klacht: liegen

op 03 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

De kabel van mijn oplader voor mijn Dell Vostro laptop was doorgebrand. Ik ging snel naar de Mediamarkt om een oplossing te vinden. Ik ging naar de informatiebalie van laptop, computers & accessoire. Hier legde ik het probleem uit, er werd mij verteld dat ik alleen de universele laptop oplader kon kopen van 40 euro. Ik vroeg of ik niet alleen het kabeltje van mij adapter naar het stopcontact nieuw kon kopen aangezien alleen deze kapot was. Nee dit was niet mogelijk. Door alle stress van mijn scriptie inlever moment op diezelfde dag, ging ik akkoord met het flinke bedrag en snelde ik naar de kassa.
Nu liep ik onderweg naar de kassa perongeluk langs een rek waar precies dat stukje kabel hing wat bij mij kapot was gegaan, voor 6 euro!

Ik besloot dat ik dit kabeltje van 6 euro zou kopen ipv de universele oplader van 40 euro, dit tegen het advies van de media markt verkoper in. Ik probeerde thuis het kabeltje en hij doet het gewoon!

Ik vind het heel gemeen dat er wordt gelogen in de mediamarkt en mij iets anders wordt aangesmeerd zodat er meer geld aan mij wordt verdient. Dit kei hard liegen vind ik heel fout, vooral tegen een jonge meid die zelf totaal geen verstand heeft van dit soort zaken. Ik vind het aan jullie om mij te helpen niet om mij voor te liegen om geld te verdienen.

Een excuses en vergoeding voor deze leugen zou terecht zijn. Vooral omdat hiermee 34 euro meer aan mij verdient zou worden als ik zelf niet perrongeluk het kabeltje had gezien en tegen het advies van de verkoper was in gegaan.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne Knaapen