Klacht: lidmaatschap

op 03 februari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

In juli 2013 van bank veranderd en doorgegeven aan ANWB. In jan. herinnering ontvangen met acc.giro. Direct gebeld met Frans de Jong deze heeft toegezegd dat bij de eerstvolgende maand het bedrag zonder kosten wordt afgeschreven. Hierna weer 2x herinnering ontvangen na div. keren bellen lukt niet veel te lang aan telefoon i.v.m. lange wachttijd zeker alles bij elkaar 15 min aan tel. gehangen zonder aan de beurt te komen deze kosten zijn wel voor mijn rekening.

gewoon zoals gebruikelijk via automatische incasso die ik niet heb ingetrokken van mijn nieuwe rek. die inmiddels voor de 2e keer is doorgegeven af te schrijven. Is dat zo moeilijk? Al met al heb ik 5x proberen te bellen en na lange wachten alles bij elkaar zeker 15 min. en nog niemand gesproken hier ben ik zeer ontevreden over en al zo lang lid van de ANWB zgn.goud dat zegt kennelijk niets is klatergoud.
Ik weet niet of ik volgend jaar nog wel lid blijf op deze manier of toch uitkijken naar een andere oplossing!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tralala123