Klacht: Lidmaatschap

op 17 december 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medio oktober heb ik mijn lidmaatschap op ANWB opgezegd via een brief daar ik in 2012 reeds het volledige tarief betaalde en ik dit na 2 jaar jongerentarief te veel vond. Hierop heb ik geen bevestiging ontvangen wat mij helaas niet is opgevallen tot ik vorige week een acceptgiro op de mat vond voor bijna €150 inzake lidmaatschap 2013. Zojuist heb ik gebeld met ANWB en kreeg iemand aan de lijn die helemaal niets voor mij wilde doen puur en alleen omdat ze niet in het systeem zag dat ik een brief heb gestuurd. Het lidmaatschap per 2014 opzeggen dat kon ze voor mij doen. Ik ga geen € 141,22 betalen voor een lidmaatschap wat ik mijns inziens heb opgezegd.

Gewenste Oplossing:

Per directe opzegging lidmaatschap ANWB.

Reactie van de melder van de klacht manonrNL

4 jaren geleden - Heb uiteindelijk gewoon niet betaald, ook de aanmaningen niet en heb er nooit meer wat van gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door manonrNL