Klacht: Lidmaatschap

op 16 februari 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vorig jaar ongeveer in oktober wilde ik bij basic fit sporten maar ik twijfelde dus ik die meneer van basic fit bij de balie in overvecht zegt tegen mij je mag nu 1 keer gratis kosteloos sporten en volgende keer wanneer je komt word er elke maand van je bank afgeschreven dus ik bem de volgende keer niet gekomen en er is nu factuur gekomen nu moet ik 137 euro betalen die wil ik helemaal niet betalen want dezelfde dag ben ik met mijn vriens gegaan en hij heeft niks ontvangen ik snap niet waarom de lidmaatschap alsnog door gaat

Wannneer de lidmaatschap weg is

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 16 februari 2018 om 16:17 geantwoord

Hoi Mustafa,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat fijn dat ik je telefonisch nog te pakken heb gekregen. Ik ben blij dat je begrijpt dat er inderdaad een jaarcontract is getekend welke ik niet vroegtijdig kan opzeggen. Als je er voor zorgt dat het openstaande bedrag gelijkt wordt overgemaakt, dan voorkom je extra kosten.

Ik wil je wel nogmaals adviseren om te kijken of je iemand kan vinden aan wie je jouw contract kan overdragen. Zodra je iemand hebt, dan kan je samen gerust langs komen op de club en dan helpen mijn collega's je graag verder.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Sanya van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Mustafa oz