Klacht: Wil graag mijn geld hebben waar ik recht op heb

op 11 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik heb een bestelling van 2 toppers retour gestuurd maar er is er nog steeds maar 1 terug betaald. En na 4a 5 keer bellen krijg ik steeds we laten het escaleren en sturen het door via de mail. Nou mailen kan ik zelf ook wel daar heb ik geen klantenservice voor nodig. Ik had het beter gevonden als ze mij kunnen doorverbinden met iemand die dat terug betalen ook echt gaat doen maar nee hoor je wordt afgewimpelt met ik zal voor u mailen.
En nu hebben ze gezegt dan mij probleem is opgelost maar dat is helemaal niet zo. Nu willen ze zelfs hebben dat ik mijn prive bankafschriften van een aantal weken naar hun stuur. Ze hebben zelf niet eens de moeite genomen om het te controleren en om zelf hun overmaking naar mij te mailen.( dit kan ook niet want die is er niet)

Bestelnummer: 3350225667

Dat het nu wel wordt opgelost en niet weer mij als niet oplettend persoon te behandelen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 juni 2021 om 17:44 geantwoord

Heeft op 12 juni 2021 om 00:11 geantwoord

Ze zijn er niet mee bezig. Ik krijg geen antwoord op mijn mails. En ze willen dat ik kopies maak van mijn bankrekening bijschrijvingen. Ik wil eerst bewijs dat het is overgemaakt. En daar heb ik nog steeds geen antwoord op. DUS is het nog steeds n iet opgelost !!

Alle klachten die gemeld zijn door Henri-1963