Klacht: Volle melk van Lidl met bonenkoffie apparaat

op 09 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kopen regelmatig melk bij de Lidl maar daarbij ondervinden wij eigenlijk te vaak dat de melk, nadat het is verwarmd en opgeschuimd is door het bonen apparaat, of heel dun en dus geen schuim of als een sterk verdikte stevige koek op de koffie ligt en daarmee niet lekker drinkt en eruit ziet. De datum (HBD) op het melkpak geeft dan nog aan dat het 3 dagen houdbaar is. We kopen dus maar weer de melk bij AH wat een extra gang betekent naar een andere super.
PS: het bonenapparaat wordt zeer regelmatig uitvoerig gereinigd in alle hoekjes en slangetjes.

Gewenste Oplossing:

Als de melk op een normale manier opgeschuimd op de koffie ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 juni 2021 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 juni 2021 om 10:31 geantwoord

\"Zij zullen contact opnemen....\" ik heb nog steeds niets vernomen van de Lidl. Ondertussen staan de pakken hier te stinken. Dus.

Reactie van de melder van de klacht Hummer0419

1 dag geleden - Maar iedereen verdient natuurlijk een 2e kans. Mijn klacht kan aan de aandacht van Lidl zijn ontsnapt.

Alle klachten die gemeld zijn door Hummer0419