Klacht: Vita d’Or

Miranda Looper op 21 januari 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ik maak altijd gebruik van vita D’or bewust light. Sinds een aantal weken ben ik NIET meer tevreden over dit product. Het product is waterig. Het water drupt er tijdens het brood smeren vanaf. Het is slecht smeerbaar. En het lijkt een soort van te schiften. Verder valt het van het mes zodra je het uit het boterbakje probeert te halen.

De houdbaarheid datum licht ruimschoots in de toekomst.

Ik vind het erg vervelend,ook voor mijn kids van 7 en 9 die graag zelf hun brood smeren maar dat hierdoor niet meer kunnen.

Gewenste Oplossing:

Een financiële compensatie omdat ik nu gebruik (moet) gaan maken van een duurder product.

Het verhelpen van het probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 januari 2023 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Looper