Klacht: Vertraging en geen reactie

Salouma op 25 maart 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief ontvangen van Lidl’s Quality Office, ze vroegen me naar de datum van levering van het bed, en ze deden het op maandag, maar ik kreeg geen reactie op mijn brief,
Ik wil de reden van de vertraging weten? Is dit hoe klachten van klanten worden behandeld?Een maand om te reageren op de e-mail na toevlucht te nemen tot het klachtenbureau
En een week zonder reactie om het bed te leveren, in feite was ik ellendig met de manier waarop ik met klanten omging.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de matrassen zo snel moegelijk wordt opgehald,ik slaap op bank sinds 3 maanden,
nieuuwe matras kiezen of geld terug.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 maart 2022 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Salouma

Heeft op 03 april 2022 om 09:20 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het probleem zit nog steeds vast en ik heb nog steeds een probleem met het retourneren van de goederen gedurende bijna twee maanden
Ik heb de leveringsdatum voor de goederen ontvangen op 30-3-2022
En toen de bezorger kwam, weigerde hij het aan te nemen door verpakking, en ik vroeg hem 5 minuten om het in te pakken en hij weigerde ook te wachten, en dit alles terwijl ik thuis vastzit omdat de levering zich uitstrekt van 12 tot 22 uur 's nachts, om nog maar te zwijgen van mijn werk, waar ik niet naar toe ging vanwege de levering van de goederen en ik verloor een dagsalaris.

Op 1 april heb ik weer een afspraak gemaakt en ik moet weer van 12:00 tot 22 uur thuis blijven, omdat de levering waarschijnlijk tussen deze tijden zal plaatsvinden. Ik moet mijn zoon om 16:00 uur naar de zwemles brengen, en het gaf me veel stress naast de zwemles die me 45 euro kostte voor de sessie.

Toen de persoon die verantwoordelijk was voor de levering (Dynalogic)kwam om 16:00 plaats van 15:35,half uurtje van vertraging,weigerde hij het in ontvangst te nemen weer,onder het voorwendsel dat hij geen plaats in de auto had, wetende dat ze wisten waarvoor ze waren gekomen, en met alle arrogantie vroeg hij me om een andere te nemen. afspraak.
Ik vraag me af wat voor onzin is wie verantwoordelijk is voor deze absurditeit en onverantwoordelijkheid
Ik verloor mijn salaris voor twee dagen van mijn werk, ik verloor de zwemles van mijn zoon, die kost 45 euro per sessie.
De bezorger van Dinalogic accepteerde de eerste keer niet om 5 minuten te wachten om de goederen in te pakken en ging.
En ik moet een half uur langer op hem wachten dan zijn afspraak de tweede keer.
naast de verliezen die ik heb geleden door degenen die mij daarvoor compenseren, geven ze je het gevoel dat de goederen je gratis zijn gegeven , en deze acties zijn niets anders dan vrije gevolgen en ik moet ermee instemmen.
Dit gedrag is totaal onaanvaardbaar.
ik heb andere verplichtingen, en dit is allemaal degene die de datum voor je bepaalt, en jij blijft de hele dag onderworpen aan, die alles zal betalen deze verliezen, naast de goederen die geen verband houden met wat wordt gepromoot.

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor je reactie. Onze oprechte excuses dat het tot twee keer aan toe mis is gegaan met het ophalen van de matrassen. Wij hebben je zojuist een mail gestuurd waarin wij een nieuwe datum uitvragen. Ook hebben wij aangegeven dat wanneer er een nieuwe afhaalopdracht is gepland, wij dit extra zullen monitoren en de vervoerder zullen contacteren. Wij zien je reactie op onze mail graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Wij hebben je op 03-04-2022 en 04-04-2022 een mail gestuurd. Helaas hebben wij daar tot op heden nog geen reactie op mogen ontvangen. Wij willen je vragen om op de mail te reageren! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Salouma