Klacht: Uitrijkaart werkt niet

Abcde98765 op 13 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De automaat van de parkeergarage werkt niet, ik kreeg geen uitrijkaart. Na contact met een medewerker zou hij zorgen dat ik alsnog een kaart zou krijgen . De kaart die ik kreeg werkte niet, de slagboom ging niet omhoog. Daarom hebben we maar betaald. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Grote ergernis. Hopelijk wordt dit goed opgelost, want het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Het systeem moet goed worden nagekeken, als dit blijft gebeuren gaan we ergens anders winkelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 mei 2022 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Lidl

1 dag geleden - We hebben je gemaild op 13-5-2022 en 18-5-2022. Helaas hebben wij op beide mails geen reactie gehad. We hebben daarom de melding afgesloten. Mocht je toch nog wensen te reageren, dan kan dat via [email protected] onder referentienummer 72488110. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Abcde98765