Klacht: Tuinset onvolledig en verkeerd geleverd

op 04 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tuinset besteld bij Lidl. Tafel en zes stoelen. Lidl heeft een zogenaamde “whatsapp” klantenservice hiervoor. Heb tot 2 keer toe geappt en zodra ze het bestel nummer zien negeren ze volledig. Je kunt appen wat je wilt, maar ze reageren gewoon niet. Reden van niet leveren: ze hebben het spul niet op voorraad. Heb wel betaald. Wie zijn probleem is dit nu, Lidl???

Gewenste Oplossing:

Geld volledig teruggestort of alsnog de hele set geleverd. En excuses ivm de waardeloze klantenservice en de manier waarop er met klanten omgegaan wordt!!!!!! Schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 mei 2021 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 mei 2021 om 10:06 geantwoord

Lidl laat het weer eens van zich afweten. Geen reactie op mails of whatsapp meer.

Alle klachten die gemeld zijn door kimsmg