Klacht: Terug gestuurd product uit de folder

op 09 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Vorige week vroeg ik aan een medewerker in het filiaal in Hoek van Holland waar de amandelen lagen uit de week folder. Zij gaf aan dat ze deze had ontvangen, maar terug had gestuurd, omdat ze geen plek had in de winkel. Vreemd dat je producten terug stuurt uit de folder die op dat moment in de aanbieding zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat de producten die in de folder staan gewoon in de winkel staan en niet zomaar terug worden gestuurd als er geen plek in de winkel is. Stuur dan iets anders terug en zet een doos andere noten achter.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 juni 2021 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Van Andel