Klacht: Slechtste Klantenservice van Nederland

op 09 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu de 3e keer dat ik op Klacht.nl dezelfde klacht over de Klantenservice moet melden. Op 23-12-2020 beloofde de Lidl het geld terug te storten en nu bijna 6 maanden later en door de Lidl 8 x (acht keer !!!) dit beloofd te hebben, is het geld nog steeds niet gestort. Het gaat mij allang niet meer om het geld maar om mijn vertrouwen in producten van de Lidl. Ik durf geen dure spullen meer via Lidl aan te schaffen want als zij telkens zó met hun klanten omgaan die een klacht indienen dan is mijn vertrouwen totáál weg. En aangezien bij de vorige 2 x dat ik deze klacht op Klacht.nl heb gezet, de volgende dag metéén mijn klacht als opgelost werd bestempeld terwijl dat niét zo is, nu voor de 3e keer. Blijkbaar moet er éérst een TV programma aan te pas komen om in actie te komen. Tevens wil ik een excuus voor dit aan het lijntje houden.
nr. 55717632.

Gewenste Oplossing:

Zie boven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 juni 2021 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door T.Hamburg