Klacht: slechte nieuwe kattenbakvulling van Coshida

op 08 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al enkele jaren Cosida kattenbakvulling, sinds kort is deze vernieuwd voor de witte variant. Deze bevalt mij en mijn poezen helemaal niet. Blijft aan de pootjes plakken en is onprettig in gebruik en je hebt er veel meer van nodig dan voorheen, er zit daarbij ook minder in de verpakking. Al met al jammer dat de Lidl een goed en fijn kattengrit heeft vervangen. Dit was mijn 1e nieuwe en tevens laatste pak kattengrit van de Lidl,

Gewenste Oplossing:

Ik en mijn poezen zijn tevreden als Lidl weer teruggaat naar de oude/vertrouwde grijze variant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 juni 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 juni 2017 om 16:12 geantwoord

Het is geen oplossing voor het probleem ( kattenbakvulling van veel mindere kwaliteit en daarbij ook nog duurder in gebruik ) wat zeker meer mensen zullen ervaren.
Ik zie jullie attente kleine tegemoetkoming meer als een pleister op de wond, begrijpt u ?
Een oplossing in mijn ogen: weer terug naar het vertrouwde en goede kattengrit van voorheen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mawlu