Klacht: prijsverhoging van het brood

op 11 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat ik eerder al melding genaakt had van een flinke prijsstijging van het brood van de Liddl heb ik tot nu toe geen reactie van hun zijde mogen ontvangen.
De prijs van het brood is gestegen van 1,69 naar 1,99
He betreft het brood
Biologisch woudcorn batard brood
In de winkel zeggen je moet landelijk zijn. Landelijk zeggen je moet in de winkel zijn.
En daarnaast staat op het internet het brood nog steeds voor de prijs van 1,69

Gewenste Oplossing:

Als me duidelijk is waarom deze prijsverhoging is doorgevoerd en waarom en twee verschillende prijzen gehanteerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 juni 2021 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door harrieceelen