Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 15 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bij Lidl niet ontvangen. DHL gebeld dezen hebben het pakket ook nog niet binnen. Inmiddels 3 week geleden. Valt geen contact te leggen met Lidl.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of pakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juni 2017 om 17:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Yvana Vroom