Klacht: Pakket al 3XL niet bezorgd en nu gebeurd er niets meer

op 10 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op donderdag een barbecue besteld bij de Lidl en gelijk betaald. Op vrijdag kwam de verzendbevestiging en even later de melding dat de barbecue zaterdag bezorgd zou worden door DHL. Ook van DHL een melding ontvangen dat de bezorging zaterdag zou plaatsvinden. Echter op zaterdag een melding dat er iets mis was gegaan en dat de bezorging pas maandag zou plaatsvinden tussen 10.00 en 15.00 uur. Echter maandag kregen we van DHL een foutmelding. Er was iets mis gegaan en het pakket zou pas dinsdag worden bezorgd tussen 10.00 en 15.00 uur. En u raadt het al kwam op dinsdag weer een foutmelding. Echter nu zonder de vermelding wanneer het pakket nu zou worden geleverd.
Contact gehad met zowel Lidl als DHL. Zonder resultaat. DHL doet niets zonder lidl en de Lidl komt totaal niet in actie. Wel een bedrag van 200 euro uitgegeven maar nu, inmiddels al weer donderdag, nog steeds niets ontvangen. Ook ons geld hebben we nog niet terug gekregen.

Wanneer morgen 11 juni de barbecue wordt bezorgd

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 juni 2021 om 15:03 geantwoord

Heeft op 14 juni 2021 om 15:34 geantwoord

We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder en heb nog niets gehoord van de Lidl. We hebben 200 euro betaald voor iets wat we niet hebben gekregen. Onze bestelling is nu al 14 dagen onderweg. Ik wil nu graag mijn geld terug hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Conn48