Klacht: Oneetbare artikelen

BB2021 op 15 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het kader van het tegengaan van voedselverspilling, koop ik regelmatig een groente-en fruitbox in Bussum. Hoewel daar altijd volop nog goed eetbare restanten aanwezig zijn, geeft de winkel regelmatig aan niets beschikbaar te hebben. Dat was ook weer het geval op 12 en 13 november.
Toen ik op 14 november mijn bestelde box kwam ophalen, bleek deze opnieuw veel oneetbare artikelen te bevatten, die veel eerder verkocht hadden moeten worden, respectievelijk verwijderd hadden moeten worden.

Gewenste Oplossing:

Geen oneetbare artikelen leveren en geschikte artikelen tijdig beschikbaar stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 november 2022 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door BB2021