Klacht: Omruilen 20,- duurder

Inge Van Dijk op 13 juli 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hordeur besteld en pakket open en inkompleet ontvangen. Meteen gemeld en volgende dag. teruggestuurd. Betaald 29,- vele berichten e-mails en appjes later..
Nu nieuw hordeur besteld, wordt de prijs min de kortingscoupon 49,- t gaat om hetzelfde product.

Gewenste Oplossing:

Het verschil aan mij terug betalen svp

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 juli 2023 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Van Dijk