Klacht: Niet tevreden van twinkelz

Twinkelz op 20 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo

Ik vind de twinkelz kruidnoten veel te groot voor op een boterham.
Ook vind de ze zacht zijn en er zitten te weinig kruiden in. Er staat op het pak choco mix dus ik dacht er zit puur in,nou niet dus.
Ik pakte er veel kruidnoten met ze tweeën vast

Groetjes fanny

Jullie beter je best doen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 week geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij vinden het enorm vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de Twinkelz. Onze excuses hiervoor. Wij sturen je melding door naar de juiste collega’s om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ter compensatie van het ongemak willen wij je een coupon toesturen in onze Lidl Plus app. Helaas vinden wij met de opgegeven gegevens geen Lidl Plus account. Mocht je hier wel al gebruik van maken maar met andere gegevens ontvangen wij graag het e-mailadres wat gekoppeld is. Mocht je nog geen gebruik maken van onze Lidl Plus app, maar dit wil willen, vragen wij je de app te downloaden en het gekoppelde e-mailadres te delen. Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 november 2022 om 17:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Twinkelz