Klacht: Niet leveren terwijl dat ze zeggen dat het verstuurd is.

op 03 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26/4 zandbak besteld, op factuur staat dat het verzonden is. Net gebeld( 3/5 ) en ze zeggen doodleuk dat het niet verzonden is en dat ik nog 3 dagen moet wachten. Kan zelfs zijn dat het dan nog niet aanwezig is. Waardeloos Bestelnummer is 33 50 32 49 40

Gewenste Oplossing:

Juiste informatie op bestel formulier en niet zeggen dat het verzonden is, niet gelijk hoeven betalen , hoe lang ben je je geld kwijt als de hele koop niet doorgaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 mei 2021 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Lidl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Crista merx